שווה להתארח: מון

ארוחה טובה במסעדה היא אחת מהנאות החיים שלנו. איפה הכי שווה להתארח? יצאנו לבדוק ולא רק בתל אביב

מון. צילום: אנטולי מיכאלו
מון. צילום: אנטולי מיכאלו
17 באוקטובר 2018

הסושייה התל אביבית הוותיקה, שהובילה את מהפכת הסושי הישראלית, קיימת כבר 18 שנה וממשיכה להמציא את עצמה מחדש ולגלגל סושי שכדאי לכם לטעום. העיצוב המרתק, שאף הגיע לתחרויות ברים מעוצבים בעולם, משתלב בטעמים יוצאי דופן, חומרי גלם משובחים, שילובים מרתקים, ניסיון ואווירה חמימה. בשורה התחתונה: שווה להתארח.

סגנון מטבח: יפני

שף: סוואנה טאווצ׳אי

שף Wat sang. צילום: אנטולי מיכאלו
שף Wat sang. צילום: אנטולי מיכאלו

מה מייחד את חוויית האירוח במון?

״השף סוואנה הגיע מבנגקוק והתאהב בארץ מכל הבחינות. אחרי לימודים גבוהים של קולינריה יפנית וניסיון של הרבה שנים במטבח היפני, הוא הגיע למסעדת מון כמומחה, כמי שבוחר את המוצרים, מנצח על השילובים המרתקים ועל צוות המטבח הכולל שפים וטבחים שהוא בחר בעצמו. סיפור האהבה האישי שלו קרה גם הוא במון, כשפגש עובדת במסעדה והתאהב בה. השניים נישאו, וכיום יש להם ילדה בת 8. הדגש במון הוא על פיוז׳ן, על שילוב סגנונות, במסגרתו כל אחד יכול למצוא את הטעם המיוחד שהכי מדבר אליו. אנחנו מקפידים על איכות המוצרים ובחירת חומרי הגלם הטובים ביותר, מקבלים השראה מחומרי גלם חדשים ומעולם הקולינריה היפני, ויוצרים מנות עם דגש על פיוז׳ן ושילובי טעמים ומרקמים מעניינים״.

מנה שאסור לפספס: סשימי טונה עם רוטב קושו, טריו של דגים בציפוי סלק ורוטב יוזו, גלילים של סלמון וטונה במילוי של תערובת פיקנטית וביצי דגים, כדורי אבוקדו במילוי של דגים עם רוטב פונזו

סשימי וטריו דגים. צילום: אנטולי מיכאלו
סשימי וטריו דגים. צילום: אנטולי מיכאלו

 

בוגרשוב 58 תל אביב| 03-6291155| שעות פתיחה: ראשון סגור, שני־שבת 12:00־24:00