5 שווקי הפשפשים הכי טובים בברלין

רהיטי וינטג', תקליטים ישנים, אקססוריז מכל העולם וכמובן שפע עצום של בגדי יד שניה - אלה הם חמשת שווקי הפשפשים הברלינאים שחייבים לבקר בהם

שוק פשפשים בברלין. אילוסטרציה: שאטרסטוק
שוק פשפשים בברלין. אילוסטרציה: שאטרסטוק

ברלין היא אחת מערי הבירה המפורסמות בעולם ובהתאם גם האטרקציות שיש בה רבות ומגוונות. נכון, יש בה אינספור מוזיאונים אבל לא תמיד מתחשק להיכנס למבנה בטון אצום – אלא פשוט לטייל בחוץ. יש שיגידו שהברלינאים ידועים בלבושם השחור משחור אבל אין בזה משום להעיד על שווקי הפשפשים שלהם – צבעוניים, תוססים ואקלקטיים.

בין היתר, תוכלו למצוא בהם בגדי מעצבים, מוצרי בית מקומיים, שלל דוכני מזון, רהיטים יד שניה ועוד. הכינו את היורואים ואת הגוגל מפס ותשמרו לכם את הרשימה החשובה הזאת לרגע האמת.

שוק פשפשים בברלין. אילוסטרציה: שאטרסטוק
שוק פשפשים בברלין. אילוסטרציה: שאטרסטוק

עוד כתבות מעניינות על ברלין: 
לא רק היפסטרים ונקניקיות: מקומות שאסור לפספס בברלין
איפה ישנים אחרי המסיבה? 10 מלונות בברלין שאנחנו אוהבים
תבואו רעבים: המסעדות הכי שוות בברלין

Arkonaplatz Market

המקום האהוב על אניני טעם שמחפשים כלי וינטג' מיוחדים וריהוט יש שניה. עיצובים קלאסיים מנצחים מסתתרים בין דוכני השוק הזה כל יום ראשון. המרחב הציבורי עצמו מהנה כמו הסחורה המוצעת למכירה. מדובר במוקד משיכה למעצבי פנים מקומיים וסטייליסטים שמחפשים השראה, וגם עבור אנשים צעירים שמחפשים חלופה מעניינת יותר מאיקאה. הקפידו להגיע מוקדם: הסחורה השווה נגמרת ממש מהר, לפעמים לפני עשר בבוקר.

View this post on Instagram

Perfect day for flea markets.

A post shared by Mary Scherpe (@stilinberlin) on

 

Mauerpark Flea Market

השוק הגדול ביותר בברלין עם מבחר עצום של פריטי ריהוט, אוהלי אמנים ודוכנים של אוכל רחוב. השוק משתרע על הפארק Prenzlauer Berg והפך להיות מקום פופולרי למי שמחפש פיצ'פקעס שווים מרחבי העולם. הכי כיף להגיע לשם ביום שטוף שמש כדי להינות ממה שנקרא Bearpit Karaoke – מעין רמקול נייד עם מיקרופון שניצב בסוג של אמפיתיאטרון מקומי ומזמין תיירים ומקומיים לשיר לפני קהל של מאות אנשים.

View this post on Instagram

У каждого свой порог чувствительности к трудностям, форс-мажорам и всевозможным критическим ситуациям. Кто-то благодарит Бога, что остался жив и здоров, выехав из зоны боевых действий с двумя детьми и из нажитого «пляжным зонтиком». Кто-то готов снова и снова строить воздушный шар, чтобы пролететь под обстрелом из Восточного в Западный Берлин, чтобы обрести дом. А кто-то исходит на «говно» (уж простите по другому не скажешь), когда на час задерживается рейс, менеджер перепутал твой заказ или мастер маникюр опаздывает на 10 минут. ⠀ В такие моменты и проявляется глубина человека. Как он выходит из ситуации. Ведь не так страшно попасть в ситуацию, как то, как ты выйдешь из неё. Каким будет твоё лицо?! ⠀ #berlinermauer #berlin #germany #travelblog #travel #antiquário #antique #блошка #блошиныйрынок #антиквариат #винтаж

A post shared by ANASTASIIA • DARSAN (@anastasiia_darsan) on

 

 

Markthalle Neun

תמיד קורא משהו מעניין בשוק הזה שממוקם בלב של קרויצברג. עיברו שם ביום חמישי להינות מדוכני אוכל רחוב ובדקו את הלו"ז הצפוי לשוק הבראנצ' של יום ראשון – מה שאומר שהארוחה הכי כיפית בעולם קיבלה שוק ואירוע משל עצמה ואנחנו מהנהנים בפה מלא. תחנת חובה לפודיז וגם למי שאוהב לטעום קצת מהכל.

View this post on Instagram

Marktweiber sind die coolsten Weiber. . #femalepower

A post shared by Markthalle Neun (@markthalleneun) on

Boxhagener Platz Market

השוק ידוע בזכות הקסם הבוהמייני שלו ושופע רהיטי יד שניה ותקליטים ישנים. המוכרים עלולים להיות קצת מלחיצים אבל אל תתנו להם להפחיד אתכם ולהרחיק אתכם מהמציאות השוות שיש להם להציע. האיזור של השוק נחשב למתפתח קולינרית וחוץ מביקור בשוק אפשר לקפוץ לצהריים באחד מהמקומות סביב – האקו ראמן, Fatoush ועוד שלל מסעדות מקומיות.

View this post on Instagram

One of my favourite things to do on sundays

A post shared by lea มะลิ (@leazmmrng) on

 

Neukölln

השוק ידוע בתור מקום חביב על צעירים, מקומיים לצד לא מקומיים שגרים בעיר, והוא המקום הכי טוב למצוא בו אאוטפיט מוכן למועדון. השוק מתקיים פעמיים בחודש (כל סופ"ש שני) ונמצא ליד אחת מהתעלות עליהן תוכלו להשקיף עם כוס קפה או כוס בירה, לבחירתכם.