עוד לא אבדה: בחג הזה עושים קניות בשוק התקווה

קמפיין בזק של עיריית תל אביב-יפו לעידוד הקניות לחג בשוק התקווה יביא לכם הנחות, גלויות שנה טובה, תיק ממותג ומתכונים ממיטב המאמות של השכונה. העיקר שיהיה חג שמח

קניות לחג זה וואחד תיק. התיק-ווה (צילום באדיבות עיריית תל אביב-יפו)
קניות לחג זה וואחד תיק. התיק-ווה (צילום באדיבות עיריית תל אביב-יפו)
13 בספטמבר 2020

סגר, לא סגר, ריסון מהודק או ריסוק מעודן – את הקניות לחג עדיין נצטרך לעשות, ואין כמו לעשות אותם בשוק. שני השווקים המרכזיים בעיר, הכרמל והתקווה, ספגו מכה קשה בעקבות משבר הקורונה המתמשך למרות היותם מעט בטוחים יותר ברמה העקרונית מרשתות המזון עם החללים הסגורים והממוזגים. עכשיו, רגע לפני המאני-טיים, מתגייסת עיריית תל אביב-יפו לסייע לשוק הפריפריאלי מבין השניים, הלא הוא השוק הכייפי של שכונת התקווה.

החל ממחר תיזום העירייה קמפיין לעידוד העסקים בשוק התקווה, כחלק משיתוף הפעולה עם הסוחרים בשוק שהלך והתרחב במהלך תקופת הקורונה (כולל שירות משלוחים ביוזמת הסוחרים). במהלך השבוע שלפני ראש השנה (ממחר ועד חמישי) תשיק , העירייה מגוון פעילויות, הנחות ושיתופי פעולה במטרה לעודד את הקונים להגיע אל השוק. בין היתר יהנו הבאים לשוק התקווה מהופעות רחוב, צלמי מגנטים בכניסה לשוק, חלוקת גלויות שנה טובה וחלוקת תיקי בד ממותגים שיעשו לציבור הקונים קצת גאווה לוקאלית בלב.

זאת ועוד: בדוכני השוק ימתינו לקונים גלויות עם מתכונים מעוררי תיאבון של ותיקות השוק כולל טיפים בריאים. במסגרת יוזמה של אגף קהילה דרום, בשבועות האחרונים נעשתה פניה לוותיקות שכונת התקווה בבקשה לשתף את המתכונים לאוכל הביתי שהן מכינות לארוחת החג הקרובה. הן פתחו בפני אנשי האגף את המטבח שלהן, הגיעו לשוק כדי לקנות את המצרכים והתוצאה – מתכונים מדויקים ותמונות צבעוניות על רקע השוק. המתכונים, רשימת המצרכים והחיוך של תושבות השכונה – מחכים למבקרים בשוק על גבי גלויות שנה טובה לעסקים.

לתושבי העיר תל אביב-יפו המחזיקים בכרטיס דיגיתל יינתנו הנחות בלעדיות במעל 30 דוכנים (רשימת ההנחות כאן). "שוק התקווה הוא אחד השווקים הפופולריים והאהובים בישראל – ולא במקרה", אמר ראש העיר רון חולדאי בהודעה לעיתונות. "הסחורה הנהדרת, התשתיות המזמינות והסוחרים עם הלב הגדול הם מתכון מנצח. מאז שפרץ משבר הקורונה פעלנו רבות כדי לסייע לשווקים העירוניים לצלוח את התקופה הקשה ואנחנו קוראים לכל התל אביבים – רכשו מהסוחרים המקומיים והעצמאיים. הם הלב הפועם של הכלכלה העירונית".