שימוקיטזאווה, טוקיו – השכונה הכי מחוספסת ומחתרתית בעיר

"שימוקיטה" כמו שקוראים לה המקומיים היא שכונה אדג'ית ומשונה - מה שברוקלין הייתה פעם, אבל בסגנון יפני

שימוקיטצווה פלמינגו.
שימוקיטצווה פלמינגו.
24 בספטמבר 2019

שימוקיטזאווה היא בשביל טוקיו מה שברוקלין היא לניו יורק, רק יותר מגניבה. פחות מפותחת מסחרית משינבואה ושינג'וקו השכנות, שימוקיטזאווה (הידועה לרוב בשם שימוקיטה) מפוצצת בווייבים מרימים, עם מורשת של תרבות הנגד וקוליות מחתרתית עם מלא סטריט קרד. לצד חנויות הווינטג' והפיצ'פקעס שהשכונה מפורסמת בהם, תמצאו גם מסעדות, בתי קפה וברים משונים ועצמאיים. 

השכונה היא מקום משכן של הקליקה היצירתית של טוקיו, במיוחד אנשי אופנה שאוהבים לצוד סטייל מלוכלך שהוא האנטיתזה לסגנון המתקתק של רובע הרג'וקו. ונכון, אולי נדמה שאתם מרוחקים ממרכז טוקיו, אבל השכונה נגישה בקלות לתחנת שינבוואה, והיא בגודל מושלם לחקירה ברגל.

להזמנת טיסה זולה לטוקיו עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: שימוקיצאווה ידועה במבחר מסעדות הקארי היפני, וטן דו סן מגישה ערבוב מדהים של ראמן ספייסי עם מרק קארי.

לשתות: תקליטים יד שנייה ומשקאות מעולים הולכים יד ביד באפסטייר רקורד אנד בר: המדפים עמוסים בדיסקו, פאנק והאוס, ובבר תמצאו ג'ין וויסקי נדירים. 

לעשות: מבחר חנויות הוינטג' והפיצ'יפקעס עלולה להיות קצת מבלבלת, אבל תמיד מומלץ לבדוק את פלמינגו שימקיטזוווה ואת הסטיק אאוט, שם כל הסחורה מתומחרת בעד 700 ין (5 – 6 יורו). 

לישון: בשימוקיטה הוטסל הטרנדי והממוקם היטב יש עיצוב בסגנון DIY – מיטות בצורת קפסולה וחדרים פרטיים, לצד מרחב עבודה משותף. להזמנת חדר בהוסטל

והמקומיים אומרים: "שימוקיטה צעירה כיפית ויחסית זולה, ואנשים לא מניחים שכל מי שמסתובב בה הוא תייר. יש הרבה חנויות אלקטרוניקה מגניבות ומקומות כיפיים לאכול".