פעמיים ברגר: שיראל ברגר חוזרת לתל אביב עם מסעדה חדשה

מתגעגעים לשפית שיראל ברגר? יש לנו חדשות משמחות. השפית הטבעונית חוזרת ללוינסקי עם מסעדה אינטימית ויצירתית, כמו שרק היא יודעת. ואם היא לא מספיקה לכם, גם התאומה שלה שרונה, תצטרף ותנהל את המסעדה. אז כן, ברגר בריבוע אוטוטו בעיר

חוזרת לעיר, שיראל ברגר (צילום: איליה מלניקוב)
חוזרת לעיר, שיראל ברגר (צילום: איליה מלניקוב)
22 בפברואר 2018

שיראל ברגר, מיס קפלן לשעבר, אותה צעירה מוכשרת שהפכה ירקות לשיחת היום, בנתה מנות מתוך גישה חדשה, רעננה ומעוררת מחשבה, והגתה מנות שנכנסו לפנתאון הבלתי נשכחות בעיר כמו נקניקיית הגזר, חוזרת אלינו עם מסעדה חדשה. אם הכל ילך לפי התכניות בחודש אפריל תתחיל מסכת השיפוצים שתושלם בחודש יולי, או אז תפתח מסעדה, המתמחה כצפוי בירקות. חומרי הגלם יאספו מחלקות שדה איכותיות במיוחד ומחקלאי בוטיק, ויתוגברו בירקות שיגדלו בגינה על גג המבנה שבאזור שוק לוינסקי.

שיראל ברגר. צילום: איליה מלניקוב
שיראל ברגר. צילום: איליה מלניקוב

כזכור ברגר, פרצה בסערה אל העיר אחרי שלמדה ב- CIA ועבדה במסעדת ABC Kitchen בניו יורק. היא הקימה את מיס קפלן, ע"ש אותה דמות מהתכניות ללימוד אנגלית בטלוויזיה החינוכית, שהדבר הכי טוב שאפשר היה להגיד עליה הוא שיש רק מיס קפלן אחת בעולם, עד שהסתבר שיש למיס קפלן אחות תאומה. ובכן, מסתבר שגם לברגר יש אחות תאומה, שרונה ברגר, שתנהל את המסעדה עבור אחותה השפית בעזרת יעל גל המוכרת בעיר מבר השגפט.

לא נשכח אותך, נקניקיית גזר, מיס קפלן. צילום: אילן נחום
לא נשכח אותך, נקניקיית גזר, מיס קפלן. צילום: אילן נחום

המסעדה החדשה תהיה אינטימית במיוחד עם שלושים מקומות ישיבה בלבד, ובסגנון אישי יותר ויותר פיין ממיס קפלן. נכון שמאז ימי מיס קפלן הוקמו בעיר עוד מסעדות מבוססות צמחים, אבל ברגר, שהיא שפית יצירתית ומסקרנת במיוחד יוצרת ציפייה רותחת. אם יש מקום לבקשות אישיות; אנחנו בקרייב למנה ההיא של קוביות סלק מעושן עם תפוח אדמה ראטה קרסיפי, איולי אספרסו וקטשופ סלק. ציפייה רותחת כבר אמרנו?