שירותי סגירת פינה: "זזנו" יטפלו לכם בביורוקרטית מעבר הדירה

שירות חדש בעיר: בזמן שאתם סוחבים ארגזים, יטפלו בשבילכם בביורוקרטיה של מעבר הדירה

זזנו. צילום: Shutterstock
זזנו. צילום: Shutterstock
10 בפברואר 2015

מעבר דירה לרוב מביא להתמוטטות עצבים על רקע ביורוקרטי. רק המחשבה על ניתוק כל השירותים בדירה הישנה וחיבורם מחדש בדירה החדשה עלולים לגרום לנו להישאר לגור בפחון. לא עוד: שירות חדש בשם "זזנו" מציע לעשות את כל הטררם הזה בשבילנו.

שלי ירושלמי, שייסדה את השירות עם ליאור גונן,  מספרת: "בתור שתי תל אביביות שעברו לא מעט דירות ועובדות המון שעות ביום, חווינו על בשרנו את חוסר האונים בניתוק וחיבור מחדש של כל השרותים בדירה. לאחר איתור הספק הנכון, שעות של המתנה ומגוון הצעות מבלבלות שהשאירו אותנו ללא יכולת בחירה רציונלית, בחרנו כנראה את ההצעה הכי פחות משתלמת, הצמחנו עוד כמה שערות לבנות והחלטנו שאין באמת צורך בגז בדירה תל אביבית או בעדכון הכתובת, כי מכתבים זה כבר ממש לא פרקטי. כך נולדה זזנו".

זזנו מציעה חבילה בסיסית שתנתק ותחבר בשבילכם את החשמל, את הארנונה, את המים, את הגז, את הכבלים או הלוויין, את תשתית האינטרנט ואת  הספק, את הטלפון הקווי, את בר המים ואת המינוי לעיתון. יש גם חבילות משודרגות הכוללות השוואת מחירים והמלצות על ספקים זולים יותר, ניהול המעבר ותיאום מובילים, ניקיון וכדומה, ואפילו "חבילה עם זנב", שתסדר יום כיף לכלב ביום המעבר. זזנו מספקת גם רשימה של אנשי מקצוע מומלצים שמעניקים הנחה ללקוחותיה – משירותי הובלה וניקיון ועד הנדימן שיעזור להתקין דברים בדירה.

השירות פועל כבר כמה חודשים וירושלמי מספרת שהתגובות מפרגנות מאוד: "הלקוחות הראשונים שבחרו בזזנו אמרו לנו שזכו לחוויית מעבר הדירה הטובה ביותר שהייתה להם", ומוסיפה: "אנחנו מאמינות שהשירות ישמח וייתן הרבה נחת וגם יחסוך לא מעט לכל מי שעובד שעות רבות או פשוט לא ממש אוהב להתעסק עם ביורוקרטיה וטפסים".

לאתר זזנו