משלוחים בארומה: הסביר היום סביר מאוד

הרשת הכי ישראלית מתחילה לשלוח עד אליכם את האוכל שלה. שווה? כדאי? בואו נגיד שלא הופתענו, אבל בארומה אף פעם לא ציפינו להיות מופתעים

ארומה משלוחים
ארומה משלוחים
11 בספטמבר 2017

יש חידושים קולינריים מרעננים, יש שממציאים מחדש את האכילה ויש מהשבוע שעבר משלוחים בארומה תל אביב.
וזה לא משהו מעליב לומר שאין איזו בשורה שמגיעה על הרקע הזה, כי שום דבר מרגש מעולם לא יצא מקפה ארומה. קפה ארומה הוא כלום. זה אכיל, זה מזין, זה בסיסי זה עוד מאותו הדבר. עכשיו יש את את זה במשלוח.

לפנק לפנק לפנק. שירות המשלוחים החדש של ארומה
לפנק לפנק לפנק. שירות המשלוחים החדש של ארומה

 

אתם הכי יפים כשנוח לכם

הקטע שזה ממש בסדר, אם נניח אתה יושב במשרד ופתאום בא לך בורקס פינוקים, כריך, שייק, טוסט, סלט, כריכון אבוקדו וקרואסון שקדים, אתה נכנס לאתר המצוין והברור והקל לתפעול ובוחר את הסניף הכי קרוב. זה כאילו הלכת להביא את זה בעצמך. אבל נשארת במקום. קצת כמו האוכל של ארומה.

גבינה צהובה נמסה, מה רע? ארומה במשלוח
גבינה צהובה נמסה, מה רע? ארומה במשלוח

 

השליח, משירות המשלוחים של גט, הגיע תוך 20 דקות, עם שתי שקיות נייר במצב מצויין. הכל היה ארוז ומסודר למופת, עם סט אחד בלבד של סכו"ם.
כריכון אבוקדו מיני עם אבוקדו, ביצה קשה ועגבנייה היה סביר. קצת יבש. במחיר הזה לא ציפינו ליותר מכריכון אכיל, וזה בדיוק מה שקיבלנו. בסדר, קצת יבש. בורקס פינוקים הגיע קר ולא פריך. אילו אייל שני היה מקבל אותו במאסטר שף, הוא בטח היה אומר שאלו שני משולשים שרוצים להיות ריבוע. פרי שייק מנגו מלון היה, ובכן, שייק מנגו ומלון. הבייגל טוסט דווקא הגיע חם, שזה טוב, והיה סביר כמו ששילוב בין גבינה צהובה ועגבנייה אמור להיות. סלט חלומי גדול – עם עגבניות שרי, אפונה, חסה, פטריות צלויות, גבינת חלומי מטוגנת, קרוטונים ורוטב טריאקי היה מצוין. חי, מרענן, וטרי. חצי כריך סביח היה גם הוא טוב. ארומה טובים בלחמים, ומדובר בשילוב מנצח: מנה שאם מישהו יגיש אותה בדוכן מוזר עם הצגה שלמה, יש לה סיכוי להפוך לקאלט. אבל דווקא קרואסון שקדים החזיר אותנו מהפנטזיות הישר לקיובקל המשרדי: הוא היה קר, רך ומעוך, ונראה כמו משהו שנדרס בדרך.

קטן וסביר. כריכון אבוקדו
קטן וסביר. כריכון אבוקדו

 

טוב או רע? ככה, בינוני

לסיכום: לא מטבח עילי, אבל המחירים זולים יחסית והמנות נדיבות – סלט גדול שמחירו 40 ש"ח יהיה די והותר לארוחת צהריים לאדם ממוצע, שזה בעצם קהל היעד של ארומה – האדם הממוצע – תחליטו אתם אם זה טוב או רע.
קשה לנו להאמין ששירות המשלוחים החדש יהפוך את ארומה למשהו שמזמינים הביתה. בתל אביב יש תמיד סניף ארומה במחיר סביר, ואם אתה בבית זה נורא עצוב להיות אדם שבמקום פשוט ללכת לפריזר ולהוציא מהמקפיא בורקס של מעדנות, לדחוף לתוכו מלפפון חמוץ וביצה קשה מצפה שהשליח יעשה את זה בשבילו.
אבל – אם יש לכם תשוקה דווקא לסלט, אם בא לכם דבר רגיל ביותר, אם אתם מרגישים שהיום שלכם סתמי במיוחד ואין לכם בעיה להמשיך עם האווירה הזאת, אם חם מדי מכדי לצאת מהמשרד ולרדת למטה לארומה בלובי – אז תקשיבו: שירות משלוחים חדש הגיע לעיר!

לא סתם אתה בסט סלר! סלט חלומי של ארומה
לא סתם אתה בסט סלר! סלט חלומי של ארומה

מה זה: ארומה מגיעה עד אליכם. וואו, איזה כיף!

שורה תחתונה: החיים הרגילים שלי

כוכבים: 3

 

חשבון בבקשה: 

כריכון מיני אבוקדו – 10 ש"ח

בורקס פינוקים – 19 ש"ח

פרי שייק מנגו מלון – 18 ש"ח

בייגל טוסט – 24 ש"ח

סלט חלומי גדול – 40 ש"ח

חצי סביח – 19 ש"ח

קרואסון שקדים – 15 ש"ח

משלוח – 10 ש"ח

סה"כ- 155 שקל