שירות חדש: GETT תביא אליכם כל חבילה מהדואר תוך חצי שעה

הסוף לאשנב-כל: אפליקציית המוניות תציע להביא אליכם את החבילה שהתקבלה בסניף דואר תוך חצי שעה. איפה יהיה פעיל השירות, כמה הוא יעלה, ואיך לעזאזל מגיעים שם לצי המשודרג?

שירות משלוחים לחבילות של גט טקסי (צילום: רפי דלויה
שירות משלוחים לחבילות של גט טקסי (צילום: רפי דלויה

דואר ישראל וחברת GETT (נו, גט טקסי) הודיעו היום על שירות חדש – GETT POST, שיאפשר להזמין חבילות מסניפי הדואר דרך אפליקציית המוניות הפופולרית, כך שיגיעו אליכם תוך חצי שעה (!). השירות רלוונטי לחבילות של עד שני ק"ג, והם יבוצעו באמצעות השליחים של שירות GETT DELIVERY, שיגיעו במוניות, קטנועים ואופניים חשמליים. מחיר השירות יעמוד על 35 שקלים, ובשלב ראשון הוא יפעל רק בתוך העיר תל אביב, בין השעות 10:00 ל-17:00. בהמשך יורחב השירות לאזורים נוספים.

איך זה יעבוד? כשהחבילה המיועדת ללקוח תגיע לסניף הדואר, הלקוח יקבל הודעת טקסט על כך, בה יוכל לבחור אם להשתמש בשירות החדש, וכן לציין היכן הוא נמצא – לאן ירצה שהחבילה תגיע. ברגע שיאשר את ההזמנה, היא תצא לדרך אליו, וממש כמו בהזמנת מונית, הוא יוכל לעקוב על המפה על התקדמות השליח עם החבילה. התשלום יבוצע כמובן דרך אפליקציית GETT.

בשל הייאוש הגואה בציבור מחוויית השירות המתישה בדואר ישראל, בתקופה האחרונה הושקו כמה שירותים שנותנים חלופה לדואר ישראל. כך למשל, חנות האופנה הווירטואלית ASOS, שכנראה כבר הפכה לבית האופנה הרשמי של תל אביב, העבירה את משלוחיה לחברת E-POST, שמעבירה את החבילות בחינם למגוון בתי עסק ברחבי העיר, לבחירתו של הצרכן, שם הוא יכול לאסוף אותן לאורך השעות שבהן פעילים העסקים. שירותים אחרים מציעים לשלוח את החבילות ללוקרים אלקטרוניים הפזורים ברחבי העיר, ומאפשרים ללקוח לאסוף את החבילה מלוקר ספציפי שיימסרו לו פרטיו וקוד פתיחתו. הכל כדי לא להגיע לאשנב-כל.