שירות לאומי: הטיפוסים שהכי יפגעו אם לא תהיה יותר מונית שירות

בסוף השנה יפוג תוקף רישיונות ההפעלה של מוניות השירות, ועתידן לא ברור. אם נאבד את הדבר הכי קרוב לתחבורה ציבורית בשבת שיש בישראל, אלו הטיפוסים שיסבלו מכך במיוחד

21 בספטמבר 2016

הנהג הסחבק

הוא משמש כמלך הקו בזכות הבדיחות שהוא מריץ בקשר על אימא של בוריס (מונית 575, בשבילכם) והצליעה של מנחם מקו 4א. בקיצור, הפסקת שירותי מוניות השירות תגדע קריירה מבטיחה בטרם עת.

הגזבר הזקן

נחוש להוכיח את כישוריו הניהוליים בלקיחת יוזמה על העברת הכספים במונית, פעמים רבות ללא האצלת סמכויות מרומזת מצדו של הנהג. אל תקחו לבן אדם את העבודה.

הנערות מראשל"צ

בהיעדרן של מוניות שירות, הבנות שעבורן גם נסיעה בכביש 1 משמשת תירוץ טוב מספיק לשירה צורמת של "כביש החוף" ייאלצו להסתפק בחופים המשמימים של בת ים. בת ים!

הטינאייג'ר החצוף

אנטיפתיות מועצמת במשחה נגד חצ'קונים היא רגש אגרסיבי למדי. אם יש לכם מזל, הוא יהיה קבור באוזניות (רועשות, ברור שרועשות) ויתעלם מכל פנייה בענייני העברת כספים. בינינו, טוב שכך. אתם לא יודעים איפה היד הזו הייתה.

האלכוהוליסט

כל שעה היא זמן מעולה עבורו להירדם על הכתף שלכם. במקרה הטוב תתפסו היי פסיבי מאדי הכוהל הנודפים מפיו. במקרה הרע זה לא יהיה הדבר היחיד שייצא מפיו.

הפיליפיניות

באוזן בלתי מזוינת הן דוברות מרוקאית על ספידים שעברה תרגום לסינית בגוגל  רנסלייט, אך אין להקל ראש בשיחות האלו. רק כך הן יכולות לטנף על קשישים סיעודיים ועדיין להיראות נחמדות.

רועי לוי

הבדיחה על הנחת הביצים בידו המושטת של נהג מונית השירות היא כל מה שנותר מהקריירה שלו.