שיר השרירים: הסיבה האמיתית להגיע למלון נחשולים

מלון נחשולים עושה חשק לברוח מהעיר, ולו רק בזכות חוף דור המושלם והבריכות הפרטיות, או לפחות האמבטיה שלעולם לא תהיה לכם

מלון נחשולים (צילום: אסף פינצוק)
מלון נחשולים (צילום: אסף פינצוק)
27 במרץ 2016

כל בית זקוק לאמבטיה, אביזר נדיר ההולך ונעלם בדירות העיר. הגב שלי פונה ללב שלכם – שמישהו כבר יפתח מכון להשכרת אמבטיות לפי שעה. הוא יתעשר, אני אטבול. כולם מרוויחים. אחרי מעבר דירה מתיש ומעט מדי שעות שינה, קיבלתי מייל שהציע לי להתארח באגף הבוטיק החדש של מלון נחשולים. "אני לא רואה אמבטיה בתמונה", השבתי בכעס. דוברת המלון מיהרה להשיב כי יש אמבטיית שיש מפוארת בחדר. לנוכח העובדה כי תל אביב כשלה מבחינתי בתחום השכשוך, מחלתי על כבודי והגעתי לבדוק את הנושא על רטוב.

מלון נחשולים (צילום: אסף פינצוק)
מלון נחשולים (צילום: אסף פינצוק)

מתברר כי מלון נחשולים השוכן על שפת חוף דור היפה עבר לאחרונה שיפוץ שבמסגרתו נוספו שני מבנים דו קומתיים נאים אל בקתות האירוח הכפרי (לא עלינו). כל 24 הסוויטות באגף צופות לים, ובקומה הראשונה שורת בריכות פרטיות צמודות. לסוויטות בקומה השנייה אין בריכה, אבל יש נוף לבריכה של אחרים, פלוס ענקי לסוטים מאיתנו או למי שממש נהנה לקנא. הפלוס האמיתי הוא שלעומת יתר יחידות הנופש בקיבוץ, לכאן אסור להיכנס עם ילדים, כך שאת מנוחת העירוניים לא יפריעו צווחות צאצאים.

הסוויטה שלנו כללה שני חדרים מרווחים עם מיטות קינג סייז וצמד טלוויזיות עם מסכי לד ש־25 אחוז מהתמונה נחתכו מהם. כולי תקווה שאלה היו החלקים הפחות מוצלחים של "האחיות המוצלחות שלי". חוץ מאמבטיה וממקלחת צמודה, חיכו לנו בחדר מכונת קפה ומיני בר ריק. במסגרת המשימה למילוי המיני בר, התגלה שעובדי המלון לוקים בבעיית אומדן מרחק מול מאמץ ומתריעים מפני מסע מפרך. למעשה, המינימרקט הוא במרחק חמש דקות הליכה, שם אפשר להצטייד בכל מה שצריך לסוף שבוע של חידלון ובונדינג עם מים רותחים ונלי תגר. בדרך חזרה לחדר אפשר להשתרע עם בירה על הדשא ולשחק עם כלבים קיבוצניקים.

מלון נחשולים (צילום: אסף פינצוק)
מלון נחשולים (צילום: אסף פינצוק)

פנקסנות – מה חשבנו על נחשולים מקרוב

מדד הילדים: אזור הסוויטות נקי מחיתולים ומבמבה.

מדד הבטטה: חדר האוכל של המלון מגיש בופה ארוחות בוקר סביר. בערב מוגשות ארוחות במסעדת רוזמרין הסמוכה. לא נרשם פייט לרפי כהן. במלון אין חדר כושר או ספא, אבל אפשר לצאת לשלל סיורים בסביבה אם מתעקשים להתאמץ במקום לנוח.

מדד הרום סרוויס: כשהתקשרנו לבקש חלב, הוזמנו לקחת כוס מהקבלה.

להזמנת חדר במלון נחשולים