Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

שיתוף פעולה פוטוגני במיוחד בין אורית פניני למותג Rockveroll

הצלמת אורית פניני משיקה קולקציית בגדים נוספת עליה מרוחים צילומיה למותג Rockveroll, והפעם מגייסת סטודנטים לתיעודם

הקולקצייה החדשה של Rockveroll. צילום: עידן ברדיצ'ב וקאמי בונייה
הקולקצייה החדשה של Rockveroll. צילום: עידן ברדיצ'ב וקאמי בונייה

איך מראים צילום? השאלה הזאת עמדה במוקד אחד הפרויקטים שהציב האמן והצלם דוד עדיקא בסדנת צילום אופנה שהעביר במסגרת המסלול התואר לצילום בבצלאל. אין לכך תשובה אחת – בוודאי בימינו שבהם אפשר להפיץ תמונות בקלות באינסטגרם, בפייסבוק ולמי שעדיין שם – גם בפליקר.

זה בדיוק מה שעושה אורית פניני – בוגרת המחלקה מ־2009. היא פעילה מאוד ברשת ויודעת כמה כוח יש לאימג'ים בימינו ובאיזו בקלות הם יכולים לנדוד במרחב הווירטואלי. הפרויקט המשותף לה, לעדיקא ולסטודנטים שלו נועד דווקא לבדוק מה קורה לצילומים כשהם פוגשים את המרחב הציבורי ואפילו הופכים להיות שימושיים בו, כפי שקרה למותג הטי שיטרס Rockveroll שהקימה פניני.

הקולקצייה החדשה של Rockveroll. צילום: עידן ברדיצ'ב וקאמי בונייה
הקולקצייה החדשה של Rockveroll. צילום: עידן ברדיצ'ב וקאמי בונייה

בקולקציה הראשונה שלה היא הדפיסה באופן דיגיטלי על טי שירטס בגזרות אוברסייז דימויים מפרויקט הגמר שלה, ובקולקציית הקיץ החדשה נלקחו התמונות מתוך מסע מצולם שלה לפנמה. המשימה שקיבלו הסטודנטים הייתה להציג תצלום בתוך תצלום וכך ליצור אפקט מתעתע, כמו זה שנוצר בהתבוננות במראה בתוך מראה. בעזרת סטודנטים ששימשו כדוגמנים, חלל בצלאל והנוף סביב הר הצופים, ובעזרת ההומור והעין הביקורתית והחתרנית המזוהה עם המוסד הירושלמי – נוצרו דימויי אופנה לא מתחנפים שמצליחים ליצור קונטקסט חדש לאלו שיצרה פניני בחולצות המודפסות. עם זאת לדימויים לא רק ערך אמנותי, הם עושים גם חשק למדוד את הקולקציה החדשה של הצלמת־מעצבת שמכילה נוסף חולצות יוניסקס וכן תיקים מודפסים, וכן לעקוב אחרי הפרויקטים העתידיים של הקורס ואחר הדרך שבה עשויים להעשיר בוגריו את תיעוד האופנה המקומי בעתיד.

130־700 ש"ח, להשיג בסטודיו בתיאום מראש, 8596908־052

הקולקצייה החדשה של Rockveroll. צילום: יעל אורלי
הקולקצייה החדשה של Rockveroll. צילום: יעל אורלי
רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!