שלוחה חדשה וסקסית של לה מולאן נפתחה במתחם הר סיני

שכנה מיוחסת מצטרפת לשישקו, סנטה, התאילנדית ופורט סעיד במתחם בית הכנסת הגדול - קפה מולינה, שלוחה קטנה והיפסטרית של המאפייה הנחשבת מבוגרשוב

קפה מולינה (צילום: שלומי יוסף)
קפה מולינה (צילום: שלומי יוסף)
21 ביוני 2020

מאפיית לה מולאן בבוגרשוב כבר הצליחה לצבור קהל מעריצים גדול ומסור. בגלל הבאגט שאין שני לו בארץ, בגלל מאפי הבוקר המשובחים ובגלל הסנדוויצ'ים המינימליסטיים שמוכיחים שוב שכשהלחם טוב הכל טוב.

כעת, פותחת המאפייה שלוחה זעירה (כ-20 מ"ר בסך הכל) בווייב היפסטרי היכן ששכן החדר הפרטי של בר השישקו, כלומר ממש בין השישקו לסנטה קתרינה.

קפה מולינה שנפתח בשבוע שעבר הוא ילד לא מתוכנן אך רצוי: "במשך השנים קיבלתי הרבה פניות לפתוח סניפים אבל סירבתי", מספר האופה מוטי חיימוביץ', הבעלים של לה מולאן, "עד שאיציק, השותף שלי, קרא לי לבוא לראות את הלוקיישן הזה שליד שישקו. איך שנכנסתי נפלה לי הלסת".

חיימוביץ׳. מי צריך אמירות קולינריות עם כזה באגט. קפה מולינה (צילום: שלומי יוסף)
חיימוביץ׳. מי צריך אמירות קולינריות עם כזה באגט. קפה מולינה (צילום: שלומי יוסף)

בחלל הקטן פועל כעת הקפה שהוא נוסחה מצומצמת של הקפה-מאפייה בבוגרשוב. בלי לחמים למכירה הביתה, אבל עם מאפי הבוקר, כריכים בורסיות שונות מאלו המוגשות בקפה האם ועוגות בהיצע שיתרחב בקרוב. בפנים החנות, בחוץ ניצבים ארבעה שולחנות בסך הכל – שני שולחנות בר גבוהים ושניים נמוכים. "אין פה לא בשורה קולינרית ולא זיקוקים, פשוט מקום קטן, סקסי ושקט באחת משמורות הטבע של העיר, וזו הייתה המטרה. לא למקסם רווחים ולא לעשות אמירות קולינריות", מצהיר חיימוביץ׳.

"לה מולאן בבוגרשוב זה חרבות, זה מקום עם מאפייה מאחורה וכביש ראשי מקדימה, זו אנרגיה מאוד גבוהה לטוב ולרע. בקפה מולינה הכל שקט, פינה קטנה ומקסימה עם ירוק בעיניים ומסדרון רוחות. אפשר לשבת בשקט ולשתות את הקפה לאט". הוא מחדד את ההבדלים.

קפה מולינה (צילום: שלומי יוסף)
קפה מולינה (צילום: שלומי יוסף)

בעצם פתחתם לה מולאן להיפסטרים?

"אני לא יודע אם להיפסטרים", צוחק חיימוביץ', "אבל כן מגיעים חברים של הבנים שלי ושל העובדים שלי וזה כיף גדול".

בתפריט תמצאו כריכים מלחמי המחמצת של המאפייה ומבאגטים, עם מילויים כמו גבינת אולד אמסטרדם עם ארטישוק, חרדל דבש ועלים ירוקים (38/34 ש"ח), האם אנד צ׳יז עם חמאה, חרדל, קורנישון וחסה (43/39 ש"ח), קרואסון האם אנד צ'יז (28 ש"ח), ועוד מספר מצומצם של מנות כגון קיש וסלט ירוק (38 ש"ח) וטרטין (חצי באגט עם חמאה וריבה – 18 ש"ח).

שעות הפתיחה מצומצמות – שמונה בבוקר עד שש בערב – אז אם אתם באזור וחושקים בכריך באגט מופלא כדאי להזדרז לפני שייגמר.

קפה מולינה, הר סיני 2, ראשון-חמישי 18:00-08:00, שישי 16:00-08:00