חדר משלכם: חללי האירוח הכי שווים בתל אביב

מיציתם את הקונספט של חדרים פרטיים במסעדות? שישה חללי אירוח מציעים חוויה מסוג אחר

רביבה הקומה השנייה (צילום: אנטולי מיכאלו)
רביבה הקומה השנייה (צילום: אנטולי מיכאלו)
4 בפברואר 2020

עד לפני כמה שנים הפער בין מסעדות לחללי אירועים נראה בלתי ניתן לגישור. הראשונות ייצגו את השפיץ של הקולינריה העכשווית, כשאירועים התקשרו אסוציאטיבית לאוכל בינוני במאסות גדולות. מאז זרם הרבה שמן זית בקנקנים, וחללי אירוח קטנים ואיכותיים משתווים כיום ברמתם למסעדות שף. הוסיפו לכך עיצוב מעודכן, איבזור משוכלל ותשומת לב לפרטים וקיבלתם בדיוק את האירוע שעליו חלמתם

חדר פרטי

מהאבות המייסדים של חללי האירועים דור 2.0, מקום שנחשב לסמן ימני וממשיך להוביל את התחום באלגנטיות מעודכנת. החלל יכול להכיל 40-150 אורחים באירועים עסקיים ופרטיים, בחלל  שממוקם בבית פנורמה. בקומה העליונה בבניין מסחרי רגיל למראה בדרום תל אביב תגלו מציאות אחרת של ניחוחות וצבעים. שולחנות עץ רחבי ידיים, פריטי אמנות, פינות ישיבה מסוגננות ומוזיקה נעימה יוצרים תחושה של בית שכל אחד מאיתנו היה רוצה שיהיה לו. מטבח פתוח מסמן את זירת ההתרחשויות, כשהשפים טורחים על הכנת המנות מול האורחים. עם כל הכבוד לעיצוב – ויש כבוד – ההיילייט של חדר פרטי נמצא בחוץ: מרפסת שמשקיפה לקו הרקיע של תל אביב. רק לשלוף את הסמארטפון, להעלות סטורי ולגרום לכולם לקנא.
בן-צבי 84 תל אביב, 03-7174317

 

לילי מטבח שף 

כשחדר פרטי גדל בעקבות הדרישה, "נולדה" לו אחות קטנה ושמה לילי.  אותו מינון מאוזן של עכשוויות ונוסטלגיה נשמר בחלל מעוצב בסגנון מודרני בעץ ומתכת, חפצי נוי ומרפסת מול נוף אורבני. את מרכז החלל תופסים שולחנות גדולים שסביבם האורחים יושבים בנינוחות. השף אלעד בן דוד (לשעבר גרקו וסבסטיאן) וצוותו מבשלים במטבח פתוח שמעניק לאירוע טאץ' של מסעדת שף. מנות טאפאס קטנות מוגשות למרכז השולחן ואחריהן מנות עיקריות שנסמכות על דגים, בשר וירקות טריים ועונתיים. מטבח ישראלי חדש וחיבור עם יפו הסמוכה והמטבח הערבי מייצרים פסיפס מקומי צבעוני ושמח. כחלל לאירועי בוטיק מצומצמים, Lili מציע ארוחות כשרות סביב שולחנות עד 40 איש בהגשה או אירועי קוקטייל עד 80 איש, כמעט כמו בבית רק שבסוף מישהו אחר שוטף את הכלים.
בן צבי 84 תל אביב, 03-7174322

 

 

&HIGH 

האופי הבלייני של תל אביב מגיע גם לתחום האירועים בקומפלקס האורבני &HIGH . מספר חללים, שכשעוברים ביניהם מרגישים קצת כמו בסיבוב בילוי בעיר, עומדים לרשות האורחים. מתחילים בכניסה דרך מבואת בניין באזור תעשייתי (וכך אפשר יהיה לעשות רעש בלי להפריע לשכנים), עולים לגג לקוקטייל בפאטיו פתוח מול הנוף ויורדים לאולם, ששם הכול קורה. ניהול מקצועי, שירות מוקפד, ציוד טכנולוגי חדיש ויכולת לתפור את כל אלה לחבילה מתואמת ומתוזמנת, מבטיחים אירוע שמרגיש כמו המסיבה הכי טובה בעיר. היי אנד מארח אירועי בוטיק בפורמט עסקי ופרטי ל-250 אורחים בישיבה ול-400 אורחים באירוע פריסטייל. בכנס ים יכול היי אנד להכיל עד 170 איש בישיבה מול מסך, ובקיץ הגג נכנס לפעולה באירועי קוקטייל עד 250 איש.
התעשיה 9 תל אביב, 077-2319390

 

גלריה דובנוב

בצפון תל אביב, בצמוד למוזיאון ולצירי תנועה ובילוי מרכזיים, ממוקמת גלריה דובנוב, חלל אירועים אורבני עכשווי וקלאסי. המילה "גלריה" לא נבחרה במקרה. דובנוב הוא כמו קוביה לבנה או קנבס שעליו אפשר לשרטט את האירוע בהתאמה למזמינים ולמוזמנים. חלל פתוח מזמין לקבל כל עיצוב שתשיתו עליו: מבת מצווש עם בלונים צבעוניים וקיר סלפי דרך חתונה תל אביבית במרכז העיר ועד אירוע עסקי מכובד. מפלס גלריה מאפשר להקנות לאירוע רובד נוסף או משמש כעמדת תצפית על המתרחש למטה. חצר פנימית ירוקה מהסוג שקשה למצוא בעיר מספקת רגעים של שקט או לוקיישן נוסף כתוספת לאירוע. מפלט מאפשרת רובד גובה נוסף באירוע, וחצר פנימית שקשה למצוא בעיר. גלריה דובנוב מציעה אירועים ל-300 איש בישיבה ו-400 איש בפורמט קוקטייל כשם נרדף לאיכות, שירות וקלאסיות חסרת פשרות.
דובנוב 8 תל אביב, 077-9965551

 

אנגלו ונינה

קשה להאמין שברחוב יפת, דקה הליכה משוק הפשפשים וממאפיית אבולעפיה, נמצא אחד המבנים היפים בעיר. חלל האירועים אנגלו ונינה התמקם בבניין מהתקופה העות'מאנית, שמתהדר בהיסטוריה מרשימה: אי שם בתחילת המאה ה-20 שכנו כאן משרדי בנק אנגלו-פלשתינה, הבנק הראשון בארץ ישראל. במהלך השנים עבר המבנה גלגולים שונים עד שעבר שיפוץ ושיחזור. הרצפות המצוירות נחשפו, קשתות ועמודים נוקו ונצבעו, התקרות הגבוהות התגלו במלוא יופיין והחלל עוצב מחדש, בשילוב של כבוד ואהבה לעבר ונוחות עכשווית. פרחים, בלונים ושאר מיני דקורציה אינם נחוצים, כי סממני האדריכלות וההיסטוריה יוצרים אווירת פאר ועושר באירועי בוטיק פרטיים או עסקיים. האוכל, האלכוהול, המוזיקה והשירות נתפרים בהתאמה ומשלימים את חוויית האירוח היוקרתית־אינטימית.
יפת 18 יפו, 054-4302096

 

Reviva 2nd Floor

כדי להגיע לפריז – לפחות בדמיון – מספיק לתת ביס בקרואסון של רביבה וסיליה, או לנגוס בעדינות במקרון קטן ואיכותי. ב- Reviva – second floor משתלבת האלגנטיות הצרפתית עם ניסיון רב שנים  באירוח. בשעות הבוקר והצהריים המקום מתפקד כמסעדה, אך בערב הוא מוקדש לאירועים קטנים פרטיים ועסקיים ל- 50־150 איש. את פני האורחים מקבלים שולחנות ערוכים בכלי קרמיקה אמנותיים ומפיות פשתן כרקע לתפריט צרפתי־ישראלי. כשצריך לשחרר מעט את העניבה אפשר לצאת למרפסת, היכן שצמחייה ירוקה וספות רכות משרים שלווה בינות למגדלים ולקניון. מי שיסתכל היטב יבחין במעשנת ובר, רמז לכך שהחלל האלגנטי יכול להיות גם משפחתי ושמח. האירוח שהוא נר לרגלי רביבה וסיליה כבר שנים, מזוקק בחלל האירוח החדש לאירועים ברמת הוט קוטור.
רביבה הקומה השנייה