אוכל, קדימה אוכל: שלושה אירועי אוכל יוצאי דופן ששווה לטרוף

המאצ'י אגואצ'יל, מספרד לישראל (צילום יח"צ)
המאצ'י אגואצ'יל, מספרד לישראל (צילום יח"צ)

עם כל הכבוד לסירים של סבתא, אוכל גם יכול להיות אירוע של ממש - ובמיוחד בסצנת הקולינריה התל אביבית. אספנו לכם שלושה אירועים קולינריים מיוחדים שתוכלו לקפוץ ולטעום - השף האגדי שחוזר מהצפון, אחד ממאה השפים הטובים בעולם וארוחה תיאטרונית

7 בספטמבר 2022

אוליבר פניה | החלל הקולינרי אומקאסה

במסגרת שובם המבורך של אירועי Round Tables, אנחנו יכולים לטעום אוכל מידיו של אחד מהשפים הטובים בעולם – אוליבר פניה, השף הספרדי של מסעדת Teatro ומסעדת אניגמה הברצלונית, שמחזיקה גם בכוכב מישלן וגם בתואר אחת מה-50 בסט של סן פלגרינו. פניה, שבעצמו נכנס לרשימה היוקרתית The Best Chef Awards ב-2020, יגיע להשתתף ב-"20Days by American Express" –  מסעדה שתפעל למשך 20 ימים בשוק הפשפשים. בעלי המקום שף אור גינסבורג יארח במסגרת הפופ-אפ חוצה המדינות גם את המיקסולוג הבינלאומי מארק אלוורז, וגם את השף-קונדיטורית נורית צ'יטיאת (ישראלית!), בעלת Pastry Box, הפטיסרי היפני עם הסנדוויצ'ים הכי חמודים בעיר.
שישי-שבת (2-24.9), עמיעד 10 , שוק הפשפשים, יפו, הזמנות באתר

מימין לשמאל: שף אוליבר פניה, שף קונדיטורית נורית ושף אור גינסבורג (צילום יח"צ)
מימין לשמאל: שף אוליבר פניה, שף קונדיטורית נורית ושף אור גינסבורג (צילום יח"צ)

ביסטרו מיכאל בא העירה | רביבה וסיליה

כבר שנים שמיכאל ביסטרו הוא ציון דרך במפה הקולינרית הישראלית. סיפורו של מיכאל גרטופסקי, שעזב את תל אביב ופתח מסעדה קטנה במושב לימן, צובע את המקום בהילה רומנטית המהווה עבור חובבי אוכל סיבה טובה לנסוע לצפון. אבל הנה, באנו לחסוך לכם דלק. עכשיו הוא מגיע לסדרת ארוחות ברביבה וסיליה. בהתחשב בכך שמדובר בשף שבעברו למד בקורדון בלו, עשה סטאז' אצל גורדון ראמזי וקריירה ברפאל ובהרברט סמואל, זה עתיד להיות אירוע קולינרי נדיר באיכותו, ויש דרך אחת לגלות עד כמה טעים.
ניסים אלוני 10 (קניון G), תל אביב, ראשון-רביעי (11-14.9), 450 ש"ח לאדם, הזמנות באתר

טוב שבאת. שף מיכאל גרטופסקי ברביבה וסיליה (צילום אסף קרלה)
טוב שבאת. שף מיכאל גרטופסקי ברביבה וסיליה (צילום אסף קרלה)

אימרסיב דיינינג | פנטסטיק

בין סעודה להצגה, נמצא האימרסיב דיינינג – חוויה שאולי לא מתאימה למי שרק רוצה לאכול ושיעזבו אותו בשקט, אבל חלום לכל ההרפקנים שהיו שמחים שבאמצע הביס יגיע אליהם איש עם שורות שדיקלם בבית. המשתתפים באירוע יהנו מסעודה נהנתית, דרינקים בשפע, מופעים ומפגשים מסתוריים עם שלל הדמויות המשונות המקיפות את מר פנטסטיק. מי זה מר פנטסטיק? האיש שמאחורי פנטסטיק, כמובן. המוזמנים יוכלו לחקור פינות נסתרות, לגלות סודות נשכחים ולחוות אוסף של רגעים מסקרנים, מיוחדים וטעימים, כחלק מאירוע תיאטרון קולינרי.
"Where Is Mr. Fantastic?" יערך פעמיים, ב-12.9 וב-13.9, בשעות הערב. מלון פורט אנד בלו, צידון 1. כרטיסים לרכישה כאן

אריאל לייזגולד כמיסטר פנטסטיק (צילום: חיים יוסף)
אריאל לייזגולד כמיסטר פנטסטיק (צילום: חיים יוסף)