אלבום חדש של שלמה ארצי. עם דרייק. כן מה ששמעתם

שני יהודים בסך הכל. דרייק ושלמה ארצי
שני יהודים בסך הכל. דרייק ושלמה ארצי

כלומר, הם לא בדיוק בחרו להיות ביחד על האלבום, אבל אם זה מה שיותם אבני רוצה לעשות, זה מה שיותם אבני יעשה. הכירו את "זמר העשור", מיקסטייפ מאש-אפ שמחבר בין ביטים של דרייק לקולו של שלמה ארצי, שני הזמרים שדודה שלכם אוהבת

תמיד חלמתם לשמוע את "חום יולי אוגוסט" על ביט של דרייק? אה, לא? טוב, כך או כך עכשיו הוא הצ'אנס שלכם עם אלבום מאש-אפ שני אומנים ראשון בעברית מידיו של הדי.ג'יי והיוצר יותם אבני. אבני, לעד על התפר שבין האלקטרוני להיפ הופ, לקח את צמד אומני המיינסטרים – זמרי עשור, כשמו של המיקסטייפ – ליצירת תאונת דרכים מוזיקלית שאי אפשר שלא להאזין לה, ומפתיע מכך, מסתבר שזה אשכרה מצליח להיות טוב.

המיקסטייפ של דריזי ארצי, שמוגש לכם כאן בבלעדיות, מורכב מ-9 שירים שטכנית מורכבים מ-18 שירים שנאספו על ידי אבני ושותפו לפרויקט יונתן רוטנברג. השניים חפרו ומצאו שירים תואמים של דרייק וארצי, כלומר באותה מהירות וסולם מוזיקלי. את השירים הם הדביקו באופן אורגני וכמעט ללא התערבות בעזרת טכנולוגיה חדשה המאפשרת בידוד ערוצי שירה באודיו.

התוצאה היא מיינד-פאק מיינסטרימי שמרגיש בו זמנית טבעי ועל טבעי, מה שללא ספק יהיה שיחת היום על שולחן החג, כל עוד תצליחו להסביר לסבתא מי זה דרייק ואיך הוא מכיר את שלמה. לא סבתא, הם לא חברים. אבל גם הוא יהודי טוב. אם חשוב לכם להשמיע לסבתא את הטוב ביותר, יוצרי המיקסטייפ (וגם אנחנו) אוהבים במיוחד את החיבור שבין "נבראתי לך" ל-"Hold On We're Going Home".

רשימת השירים המלאה:
1 – Drake – Headlines – שלמה הארצי – האהבה הישנה
2 – Drake – Gyalchester – שלמה ארצי – כמו אז
3 – Drake – Hold On We're Going Home – שלמה ארצי – נבראתי לך
4 – Drake – Jorja Interlude – שלמה ארצי – אני בא
5 – Drake – God's Plan – שלמה ארצי – דו"ח רצח
6 – Drake – Girls Love Beyonce – שלמה ארצי – תגידי
7 – Drake – Hype – שלמה ארצי – חום יולי אוגוסט
8 – Drake – No Guidance – שלמה ארצי – לאן לאן לאן
9 – Drake – Gold Roses – שלמה ארצי – תחת שמי ים התיכון