תותה מסטולה: ניסינו חומר סיכה על בסיס וויד וחזרנו לדווח על רטט

"מחרמן רצח", "הכל נהיה חם ורגיש", "הדרך לאורגזמה מתעצמת" - 3 חברות מערכת ניסו את חומר הסיכה הנשי של Foria על בסיס שמן קנאביס וחזרו על רטט כדי לספר

שמן הסיכה של Foria. צילום: יח"צ
שמן הסיכה של Foria. צילום: יח"צ

כשהחזקנו ביד את שמן הסיכה עם תמצית קנאביס שנועד אך ורק לנשים – כמעט לא הצלחנו לדבר מרוב התרגשות. שמן הסיכה המיוחד של חברת Foria  נמכר אך ורק בקליפורניה (לא ניתן להשיג אותו אפילו בתוך ארה"ב מחוץ לקליפורניה) וכשהזהב הטהור הזה הגיע אלינו למערכת הרגשנו כמו הפבלו אסקובר של הפות, לא פחות. (בהזדמנות זו נרצה להודות ל-א', על שחירפה נפשה למען המטרה העילאית וגרמה לזה לקרות).

וגם, ניסינו את תחתוני המחזור שכולן מדברות עליהן, והופתענו מהתוצאות

 

הקדמה קצרה – חברת Foria מתמקדת במוצרים הוליסטיים העשויים פורמולות טבעיות בלבד שמתאימות לכל מה שנכנס תחת קטגוריית ה- Well Being. בחברה מאמינים בכוח של אמא טבע, ואם לצטט אותם – "Mother Nature, you sexy beast". הם גם מגדלים בעצמם את הצמחים באופן שתומך בקיימות והתחדשות של הטבע. בקיצור, כל הטרנדים שבעולם מתנקזים לשמן קנאביס עבור הפות, שזה כבר די מדהים, אם יורשה לנו.

וכעת לעוד חדשות טובות: מוצרי הדגל של החברה מיועדים לנשים. למה? בגלל שכשהחברה הושקה לפני כ-4 שנים, היו בשוק כ-20 מוצרים עם שמן קנאביס שמיודעים לגברים, ואף לא אחד שמיועד לנשים, הם מסבירים באתר שלהם. לכן Foria, בראשות המנכ"ל מת'יו גרסון (היהודי! והחתיך!!!) החליטה להסתער על המטרה המקודשת מכל – האורגזמה הנשית.

כרגע, מוצרי החברה כוללים בין היתר נרות וויד שנועדו לשימוש בעת מחזור להקלה על כאבים, נרות וויד שמיועדים לישבן (להקלה על סקס אנאלי), וכן שני סוגים של חומר סיכה לנשים.

שמן הסיכה של Foria עם קנאביס פעיל. צילום: יח"צ
שמן הסיכה של Foria עם קנאביס פעיל. צילום: יח"צ

כאמור, את שני הסוגים קיבלנו למערכת – אחד מהם, "Pleasure", מכיל HTC פעיל מה שמוביל למיסטול כולל של איזור הפות (אם מישהו יורד לך – גם הוא יזכה מן ההפקר ויתמסטל בעצמו מכל הטוב הזה) והשני, "Awaken", ללא חומר פעיל אך עם CBD, תמצית קנאביס ללא השפעה פסיכואקטיבית. במילים אחרות: החומר יעשה לך טוב במהלך סקס, אבל לא ימסטל אותך. מחירו: 48 דולרים.

המטרה של שני החומרים היא להגביר את הרטיבות הטבעית של האישה, לעזור בהרפיית האיזור, לעודד הירגעות, עוררות תשוקה מינית, וכמובן אורגזמה מלאה יותר, כמו שמעולם לא חווית למען האמת. (בתמונה למטה: מנכ"ל החברה גרסון עם בת הזוג).

רכיבי הבקבוק עם החומר הפעיל: שמן קוקוס, שמן קנאביס מזוקק, ו-ז-ה-ו. רכיבי הבקבוק עם החומר הלא פעיל: אפרוזידיאק שהוא תמצית צמחים מיוחדת ואורגנית הכוללת קקאו, זרעי המפ, קוקוס, מנטה, ג'ינג'ר, ווניל, קווה-קווה והל.

שתי הערות חשובות: שני המוצרים לא מיועדים לשימוש עם קונדום לטקס. למיסטול בן הזוג, עליך לרסס את הפות, להמתין כ-20 דקות ואז הוא רשאי לרדת לך ולקבל טעימה + סטלה. בנתיים אפשר לעשות את כל השאר. עם התדריך הקצר הזה, חברות מערכת קיבלו את שני הבקבוקים לניסיון עצמוני וזוגי, ואלו הם רשמיהן מהמוצרים המהפכניים:

הנסיינית ה': "כל הדרך לאורגזמה היתה מאוד עוצמתית"

"מרגע שהמוצר הזה (Awaken – עם החומר הלא פעיל) הגיע לידי, התחרמנתי. רק המחשבה שחבורה של נשים (ובראשן גבר…) ישבו והמציאו מוצר שמטרתו לגרום יותר הנאה לנשים חירמנה אותי. חיכיתי לרגע הנכון, השפרצתי את 4 השפריצים המומלצים ועוד קצת והמתנתי לפני הסשן שלי עם עצמי, לבד. האריזה ממליצה על 15 דקות, אבל בפועל, אחרי 4-5 דקות בהם לא יכולתי לעשות שם דבר חוץ מלהסתכל על השעון, השמן שהריח כמו סוכריית וניל מנטה התחיל לעבוד. הייתי נרגשת מידי וניגשתי למלאכה. הרגשתי חום וגם קור (תודות למנטה כנראה) ולפני שהושטתי יד לחבר הרוטט שלי שתמיד עושה את העבודה במינימום מאמץ החלטתי לא להיות עצלנית. כל האיזור – פות, שפתיים, למעלה, למטה, בפנים ומבחוץ – נהיה סופר רגיש, והמגע של האצבעות הרגיש הכי נכון.

"בדיעבד, שמתי לב שכל הדרך שהובילה לאורגזמה היתה מאוד עוצמתית, בקלות כמה רמות מעל כל שמן סיכה סטנדרטי אפילו עם הצעצוע הכי רוטט. הכל היה רגיש למגע בקטע טוב מאוד. ממש הרגשתי כל דבר שנגעתי בו, וכל דבר שנגעתי בו ממש התרגש. מעבר לזה, משהו בכל הוייב של השמן הזה היה סופר מחרמן. האורגזמה עצמה נחוותה בעוצמות סטנדרטיות, עדיין נעימה, כן, אבל השמן לא העצים אותה.

"אחרי שניסיתי את השמן לבד עשיתי היכרות בינו לבן הפרטנר. שפריץ לי שפריץ לו ככה עד שנהיה נעים וריחני. כמו בחווית הסולו, השמן עורר לי את התחושות שם למטה, ריגש לי את החושים וגרם לכל מגע להרגיש בכמה עוצמות יותר טוב. גם כאן, הדגש הוא על הדרך ולא היעד, כל התחושות היו מועצמות פי כמה, אבל האורגזמה נחוותה באותה מידה כמו בדרך כלל. אבל אני מודה שאחרי שנגמר קצת התבאסתי, פשוט כי הרגשתי כאילו השמן שמרגיש ממש נעים על הדגדגן והאזור החיצוני, קצת פחות נעים לי שהוא נמצא ממש בעומק הדברים פנימה. משהו במנטה הזה הרגיש פחות מתאים שם.

"בכל אופן, ממליצה מאוד לרכוש. בתור מי שמשתמשת בדרך כלל בחומר סיכה גנרי על בסיס מים, יש פה שדרוג ולו רק בשביל הפאן שלי עם עצמי. בעצם, במיוחד בשביל הפאן שלי עם עצמי! בכל תחום החדירה, אני דווקא מעדיפה את חומר הסיכה הנייטרלי על בסיס מים בלי ריח או תוספות כי האיזור שם בפנים כנראה רגיש יותר ופחות התלהב מהשמנים. אבל בוייב שלי עם עצמי, השמן מוסיף מאוד. הריח מדהים, התחושה נעימה, מידת השומניות מושלמת, הכל טבעי ובאריזה יפה והשפריץ הזה מרטיט. זה טיפה יקר, אבל וואלה, אם יש משהו ששווה להשקיע בו כסף בעולם הזה, זה איכות האורגזמות שלך. ממליצה פלוס".

הנסיינית ל': "נעים, חם וטעים גם לבן הזוג"

"בדיוק כמו עם חופשות, החלק הכי כיפי בניסוי חומרי הסיכה של Foria היה הציפייה והתכנון מה בדיוק אעשה איתם. חרשתי את האינטרנט וגיליתי עולם ומלואו של נשים שמספרות שחיי הסקס שלהן השתנו לחלוטין. מתודלקת בביקורות החיוביות על המוצרים עם ציפייה דרוכה לריסוס הפות שלי בתכשיר שיגלה לי את האור, השאירה אותי על קצות האבצעות כמעט שבוע לפני רגע האמת בחדר המיטות. במילים אחרות, רטטתי מהתרגשות עוד לפני השפריץ הראשון.

"עכשיו אדלג ישר לסוף – לא, לא חוויתי התגלות. ואולי, כפי שתבינו בהמשך, דווקא מסיבות טובות. ראשון ניסיתי את ה- "Awaken", (בלי החומר הפעיל). החומר בעל מרקם שומני קליל ועדין, ריח נעים של גינת צמחי תבלין (מנטה בעיקר) וזוהי נקודה חשובה לזכותו, במיוחד אם מעמידים אותו מול מוצרים מתחרים. בדרך כלל, חומרי סיכה עשויים מתרכובות חסרות ניחוח במקרה הטוב ובעלות ניחוחות סינתטיים במקרה הרע. זה מוריד ודוחה ובעיקר חסר התחשבות של אותם יצרנים ששמים את החוויה של הגבר במקום הראשון – שכן אנחנו אלה שנשארות עם הדבר הזה בתוך הגוף שלנו בסופו של דבר.

"אחרי הריחרוחים ניגשנו לעניינים. בן הזוג מרח לי אותו על הכוס וזה היה נעים. הוא ליקק אותו (כלומר אותם – את הכוס ומטבע הדברים גם את החומר) ארוכות ודיווח שנעים לו וטעים לו – ואני, נו, גמרתי בפעם הראשונה. תיגברנו במריחה נוספת לקראת החדירה ושמנו לב לאפקט המעט מחמם של החומר – כנראה בזכות המנטה.

"זה היה זיון נפלא ועמוס אורגזמות, אבל האמת שככה נראים רוב הזיונים שלנו. בשביל פעולות אנליות (אנחנו בדקנו רק את אופציית האצבע בפי הטבעת) הוא חביב אבל לא מספיק חזק כחומר סיכה, וצריך לשמן איתו את האזור היטב אם רוצים להגיע לשימון מספק. באוראלי לגבר – שוב- נעים, טעים, לא נחוץ בשום צורה. אחרי ארבע שעות מענגות הדלקנו סיגריה וניסינו לבודד את השפעת החומר. כחומר סיכה לסקס סטנדרטי הוא חביב, טוב יותר מהחלופות הסינטטיות, גורם לתחושת התחממות עדינה מאוד ונעימה, כנראה אופציה מצויינת אם אתם זקוקים ללובריקנט. אם את מגיעה לאורגזמה בקלות ובכיף, את לא באמת צריכה אותו. אם קצת קשה לך, אולי הוא יכול לתת את הפוש הקטן הנוסף.

"הספריי עם החומר הפעיל, "Pleasure", כבר ממש איכזב. במילה אחת? נאדה. ואני דווקא מגיבה מצויין לקנאביס. לא ברור לנו איך זה קרה, אבל אחרי שריססנו וחיכינו עשרים דקות על פי ההוראות (הורדנו בינתיים חצי בקבוק יין) ניגשנו לעניינים והם היו, ובכן, מצויינים כרגיל אך בלי כל השפעה של הספריי. שום נעימי מיוחד וחמור מכך – שום סטלה, ולא תגישו שלא צרכנו אותו גם בצורה אוראלית. שקלנו פשוט לשתות את תכולת הבקבוק אבל בסוף הנחנו אותו בצד והדלקנו ג'וינט".

הנסיינית פ': "מחרמן מאוד, אורגזמה אחרת, וגם עוזר להירדם בריסוס ישר לתוך הפה"

"בתור מעריצה מושבעת של וויד, קיבלתי את החומר והדבר הראשון שעשיתי מבלי שום יכולת לעצור הוא ריסוס אימתני ישר לתוך הפה שלי. חשבתי לעצמי, אתן ללשון שלי לטעום את זה קודם כדי שהיא תוכל לדווח לפות מה העניינים. מרוב התלהבות, יכול מאוד להיות שהגזמתי עם מספר השפריצים כי ריססתי לפה לפחות 10 לחיצות. בהתחלה חשבתי שלא קורה לי כלום, אבל אחרי משהו כמו חצי שעה הרגשתי סטלה טהורה ונעימה שרק הלכה והתגברה. השפריץ של 17:00 בצהריים החזיק כסוטול נעים עד לפחות 22:00 – לא סטלה ששופכת אותך וגורמת לך לדאונים, אלא משהו נעים ומרגיע הרבה יותר. חשבתי שבלי קשר לניסוי המיני, יהיה מעניין לנסות את זה גם לפני השינה דרך הפה כי אני סובלת מקשיי הירדמות. אומר זאת כך יונית, פאקינג צדקתי.

מאז, כל לילה לפני שאני הולכת לישון, אני משפריצה 2-3 שפריצים לפה והחומר עוזר לי מאוד להירגע ולהירדם ביתר קלות.

את הבקבוקון עם החומר הלא פעיל ניסיתי גם כמעין רגיעון של לפני שינה, לקחתי אותו דרך הפה וגם הוא היה מעולה. הטעם שלו וונילי וטעים וקשה להתאפק לא לטפטף את כולו ישר לתוך הפה.

אבל כן התאפקתי ושמרתי את הבקבוקים לשימוש המקורי שלהם. בדרך כלל, כשאני לבד, אני מגיעה לאורגזמה בלי מכשולים ודי מהר, אבל אין ספק שהשמן הפעיל גורם לאורגזמה אחרת – משהו באיך שאת חווה אותה או מגיעה אליה. ניסיתי את הספריי הפעיל כשאני סחית לגמרי, כך שלא היו לי הסחות. התחושה היא של הגברת חשק מדהימה לפני זיון או לפני סשן עינוג עצמי. חשוב להדגיש כי הספריי לא ממסטל מהכוס אבל ממסטל את הכוס. רוצה לומר: את לא נהיית מזה מסטולה, אבל הפות שלך לגמרי כן.

מכיוון שאני לא לוקחת גלולות ובסקס מזדמן משתמשת בקונדום (אי אפשר להשתמש בשמנים יחד עם קונדומים), עדיין לא יצא לי לבדוק את התכשירים עם פרטנר. כרגע, מהניסיון שלי איתם לבד, נראה לי שהם הולכים להיות דיירי קבע בשידה שליד המיטה. ממליצה פלוס – קודם כל כי מדובר בתחושה חדשה שעדיין לא יצא לי להרגיש, ונפלא שיש מישהו שחשב על השילוב בין אוגזמה ל-THC. ושנית, אחרי שגיליתי את היעילות של התכשיר במישור נוסף (נדודי שינה) כשאני לוקחת אותו דרך הפה, אפשר להגיד שהשתכנעתי".