שנקר ומותג האופנה CO.CO מציגים: קורס הכנה יוצא מן הכלל
בית הספר לעיצוב ומותג האופנה המקומי השיקו קורס שמטרתו להנגיש עיצוב חדשני למתלבשת העתידית תוך התאמה לצרכי השוק. הדגמים שנבחרו יוצעו למכירה און ליין
בימים אלה מושק פרויקט עיצוב משותף ומיוחד בין המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר לבין מותג האופנה CO.CO (בראשו עומדות דליה קפוזהוצפרא פרלמוטר, המעצבות הראשונות והמיתולוגיות של רשת קסטרו). במסגרת שיתוף הפעולה, קבוצה רחבה של סטודנטים משנה ג' משתתפת בקורס מיוחד שנקרא "יוצא מן הכלל" בהנחייתן של עידית ברק ואנה סולו. בסוף הקורס – כל תוצריו יוצגו ויימכרו באתר וחנות החברה.
הקורס הוא מעין ניסיון יצירתי לשמר אמירה אישית לצד דיאלוג מול לקוחות ומול תנאי השוק, משימה שהיא קרב יום-יומי למעצבים ישראליים, וקרב קשה שסטודנטים צעירים יוצאים אליו מייד עם תום לימודיהם.
נושא ההשראה שניתן ל-16 הסטודנטים שהשתתפו בקורס היה היה חדרי הפלאות והיוצא מן הכלל. הם התבקשו לעצב שתי מערכות לבוש – האחת יוצאת מן הכלל, ללא שיקולים חיצוניים, והשניה – מתחשבת בתנאים ריאליים עם שמירה על כתב ידם המקורי.
בתחילה עלו לאתר הסקיצות המצוירות של הסטודנטים שנפתחו להצבעה ולייקים (אפילו גל גדות לקחה חלק, כששיתפה ברשתות החברתיות את האיור של בת הדודה שלה, הסטודנטית שירה דביר וקראה לכולם להצביע, והדגמים המסחריים שנבחרו מופיעים באתר עד התאריך ה-2 במרץ. כמות ההזמנות שכל בגד יזכה לו תקבע האם הוא ייצא לייצור או שימשיך לחיות במוחו הקודח של הסטודנט.
טווח מחירי הפריטים בקולקציה יהיה 450-1,300 שקלים. לקוחות המזמינות בפרה-אורדר יהנו מהנחה של 30-40%, כנהוג ב- CO.CO – והסטודנטים גם יקבלו אחוזים מהמכירות של עיצוביהם.
כל 16 זוגות הדגמים יוצגו לקהל הרחב בין התאריכים 22-26 בפברואר בבית CO.CO, קהילת סלוניקי 7, תל אביב, ימים א'-ה': 10:00-19:00, ו': 10:00-14:00. הכניסה חינם