ביס זריז: 6 שפים מספרים לנו איפה הם אוהבים לאכול על הדרך

הצביעו חיים. חיים כהן (צילום: מודרן טו)
הצביעו חיים. חיים כהן (צילום: מודרן טו)

לא בכל יום צריך לפתוח שולחן. הנה, גם השפים של העיר הזאת יודעים טוב מאוד שלפעמים ארוחה טובה זה להסתפק באיזה בגט. אספנו המלצות שפים למקומות לאכול בהם בחטף מבלי להתפשר על הרף, ויצאנו מזה רעבים לכריך טוב, או לכל הפחות, לבוריקה בוריקה בוריקהההה

21 בנובמבר 2022

בעיר כל כך עמוסה אופציות, לפעמים קשה לזכור שלא תמיד צריך לפתצוח שולחן כדי לשבוע, ולפעמים עדיף לחטוף משהו על הדרך. הנה, תראו, גם כמה מהשפים הרבים שבעיר יודעים שלא כל ארוחה היא סעודה. אלו המקומות שהם המליצו, במסגרת מדור "העיר שלי", לעצור בהם ולחטוף כריך, בורגר או בוריק.

כפיר ינין ("אמש"): הדודות

"ממש מתחת לבית שלי בפלורנטין קיים מקום שבו מכינים יותר מ-30 שנה סנדוויצ'ים. המקום פתוח 24 שעות והכל טרי ומוכן במקום. אני קופץ לשם שלוש פעמים בשבוע ובדרך כלל מזמין באגט עם חביתניק – חביתת נקניק, חומוס, פלפלצ'ומה וירקות".
ויטל 7

איוון מסלוב ("מסלוב דלי"): GDB

"אחד ההמבורגרים הטובים בעיר. ג'ורג' הוא קצב על, מהמקצוענים ביותר בארץ כולה. המוצר שלו מנצח".
אבן גבירול 22

GDB (צילום: אנטולי מיכאלו)
GDB (צילום: אנטולי מיכאלו)

לי מלילי ("הבית התאילנדי"): לה מולאן

אחד המקומות האהובים עלי לארוחת בוקר. אני מתה על מוטי, הסנדוויצ'ים שלו נהדרים והבאגט מעולה. לאבי ולי יש מסורת מאז ילדותי לאכול לארוחת בוקר שניצל בבאגט בבית תאילנדי. אם קורה שהשניצלים עדיין לא מוכנים, אנחנו קופצים ללה מולאן.
בוגרשוב 72

אחמד ח'טב ("אל קלחה"): PFC המבורגר

"אני אוכל המבורגרים בוויטרינה, NG, לוקאל ועוד מקומות וכולם טובים, אבל לרוב אני מוצא את עצמי בהמבורגריה בכיכר השעון ואפילו לא יודע למה. הלחמניה גדולה ומוצקה, הקציצה מצוינת, הצ'יפס פריך והתוספות טובות, והמנה תמיד יציבה. זה הגו טו שלי ורק מדי פעם אני הולך למקומות אחרים".
רציף העלייה השנייה 8

נועם בינרט ("לה מעלה"): פאט דוג

"באמת שזו הנקניקייה הכי טובה בעיר. מדובר בביס מושחת! הבעלים אלעד אמיר מביא מבחר של סוגי נקניקיות עם מיליון תוספות. אני את שלי אוכל עם חרדל חלק וכרוב כבוש וגם קטשופ, כי מה לעשות, גדלתי בארה"ב".
החלוצים 1

למי קראת נקניקייה? פאט דוג. צילום אלעד אמיר
למי קראת נקניקייה? פאט דוג. צילום אלעד אמיר

חיים כהן (כאילו שצריך לספר לכם): הבוריקה

"שוק הכרמל נעשה מפונפן נורא. אין בו מקומות כמו הפלאפל של עוזרי, שזכור לי מפעם, וכמעט שלא שומעים צעקות. פעם מכל דוכן בקעה שירה והיום הכל יותר מסודר ויקר. קובי מוכר את הבוריקה בצעקות ובעיני זה מקסים ונוסטלגי, וגם הבוריקה נורא טעים. יפה שבתוך האבולוציה דווקא מישהו צעיר מתנהל בדרך הישנה, וקובי הוא בהחלט מקום לעלייה לרגל".
הכרמל 42, תל אביב

בוריק. צילום: אלעד ברמי
בוריק. צילום: אלעד ברמי