"שרה, קחי שאכטה": הנשים בירוק מזמינות את שרה נתניהו לעשן ג'וינט

לרגל יום הולדתה של שרה נתניהו, הוציאו שושקה אנגלמאיר והתומכות בלגליזציה סרטון ברכה שבסופו הצעה מפתה. צפו

שושקה ושרה נתניהו (צילום: דנה נייבלט)
שושקה ושרה נתניהו (צילום: דנה נייבלט)
2 בנובמבר 2018

בימים שבהם ימי הולדת מזמנים לא יותר משורת מזלטובים על הוול, אי אפשר שלא לקנא בברכת הוידאו הזו שהוקדשה לשרה נתניהו לרגל יום הולדתה ה-60 שיחול בשני הקרוב. בצעד יצירתי במיוחד, חברה קבוצת הפייסבוק תומכת הלגליזציה "נשים בירוק" אל האושייה האקטיביסטית הערומה שושקה אנגלמאיר, ויחד הן שטחו בפני גברת נתניהו את היתרונות הרבים בעישון מריחואנה.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
מה חשבנו על קמפיין #גיל_שלוש
הסרטים הכי גרועים על מוזיקאים
הקינוחים הטבעוניים הכי טובים בעיר

"אנחנו לא יכולות לדמיין מה עובר עלייך", פנו הנשים אל לבה של שרה, "כל כך הרבה סטרס על כתפיים של אישה אחת. איך את עומדת בזה? אנחנו כאן כדי לחזק את ידך וגם להציע קנאביס, שמפחית חרדה, סטרס ודיכאון. הוא גם עוזר לישון, מפחית כאבי מחזור והופך אותך לאמא טובה יותר". לדברי מייסדת הקהילה דפנה גלפז, פנייתן לגברת נתניהו חברית ונטולת ציניות. "החלטנו לפנות אליה כי לא היינו שורדות את מה שהיא עוברת", היא מספרת. "כל היום תוקפים אותה, זו לא סיטואציה קלה וצריכת קנאביס יכולה לעזור בהתמודדות איתה.  זה צמח שהיה מטפל באנשים במשך אלפי שנים ופתאום במאה הקודמת מישהו הוציא אותו מהחוק. למה? צריך לתת לאנשים את זכות הבחירה לטפל בעצמם".

לדברי גלפז, החיבור של הקהילה עם שושקה היה טבעי. "הייתה עלינו כתבה ב'הארץ'. שושקה ראתה אותה, הצטרפה לקבוצה ונדלקה על המקום, אז החלטנו לעשות משהו ביחד. אנחנו מקוות שזה אכן יגיע לשרה ושהיא תגיב לזה. לא מאמינה שזה יקרה, אבל ממש אשמח". נו שרה, מה את אומרת?