שרונה מרקט מתחדש: אייל שני, יובל בן נריה והקוסם פותחים

השוק המקורה החליף בעלות ועובר בימים אלה מתיחת פנים רצינית במטרה לרווח אותו ולהקנות לו מראה יותר "מלוכלך" בדומה לשווקים ותיקים בארץ ובעולם

אריאל רוזנטל, הוא לגמרי קוסם.  צילום: איליה מלניקוב
אריאל רוזנטל, הוא לגמרי קוסם. צילום: איליה מלניקוב

שוק האוכל בשרונה (שרונה מרקט) עובר בימים אלה מתיחת פנים רצינית ומתחדש ברשימת כוכבים קולינריים מרשימה. אנחנו מדברים, בין השאר, על פתיחת סניף נוסף למזנון של אייל שני, מעבר למתחם של "מיאזאקי" – הראמנייה של יובל בן נריה, פתיחת סניף שני לאחר 20 שנה לקוסם הרי הוא אריאל רוזנטל וגם – דוכן הסנדוויצ'ים (המפלצתיים) של משתתפת מאסטר שף רחל בן אלול שכבר דיווחנו עליו.

מאיפה מתחילים? קובנה דג בחימר של רחל בן אלול (צילום: אסף קרלה)
מאיפה מתחילים? קובנה דג בחימר של רחל בן אלול (צילום: אסף קרלה)

השוק המקורה החליף בעלות לפני כשנה לאחר שקבוצת BIG רכשה אותו מגינדי אחזקות. מטרת הרוכשים היא להקנות לשוק מראה יותר "מלוכלך" כך לפיהם, וזאת כדי שידמה יותר לשווקים ותיקים בארץ ובעולם. מרבית דוכני האוכל שעמדו במרכז השוק עברו לחנויות שבצדו, ובחללים המרכזיים הונחו פינות ישיבה ושולחנות.

כמו כן מתוכנן להיפתח במתחם בר "עם התחייבות למחירי האלכוהול הנמוכים בישראל", כך לפי הודעת הבעלים כמו גם מטבח פופ-אפ שיארח שפים מתחלפים, עמדת די-ג'יי ועוד. בקיצור, נשמע בכלל לא רע. נזכיר שבמקום כבר פועלים דוכנים וחנויות ותיקים כגון באשר פרומז'רי, מיטבר, אניס, מזרח מערב, שוקה, טריגר אנד טום, ג'ונאם, פיש בר, סופט קוקיז, זה סושי, באיירן מרקט ואחרים.

איתי אלדר, מנכ"ל שרונה מרקט, מסביר כי "הפעולות שננקטו במרקט נועדו לתקן ולדייק את השוק. קבוצת ביג מסתכלת על הטווח הארוך ולא הקרוב – ובטווח הארוך אני מאמין שיעברו במרקט מדי שבוע כ-130 אלף איש שייהנו מחוויה קולינרית מיוחדת, בישראל ובעולם".