הזמן הזול: סליחה, יש לך עשרה שקלים להגיע לשרונה מרקט?

לרגל המשבר, המצב והחיים עצמם, יציעו המסעדות ועסקי המזון בשרונה מרקט שלל מנות, דרינקים וקינוחים בעשרה שקלים בלבד לאורך השבוע הבא. תתחילו לנשנש

יותר זול מצ'יפס באמסטרדם. שרונה מרקט (צילום: יחסי ציבור)
יותר זול מצ'יפס באמסטרדם. שרונה מרקט (צילום: יחסי ציבור)

המצב בטטה, כידוע, ובכל הקשור לענף המסעדנות וסצנת האוכל בתל אביב הוא אפילו לא בטטה מוצלחת במיוחד. גם אחרי שסאגת הסגירה-פתיחה של המסעדות מאחורינו, הניהול הממשלתי הכושל של משבר הקורונה והפגיעה ברשת הביטחון הכלכלית מוביל עסקים רבים למצוקה כמותה לא ידעו, ובמרבית המסעדות ועסקי המזון מספרים על ירידה של עשרות אחוזים במחזורי המכירות.

בהנהלת שרונה מרקט הפנימו שאם החיים נותנים לך מצב בטטה, אפשר לנסות לעשות ממנו צ'יפס ולמכור אותו בעשרה שקלים למנה: בשבוע הבא, מיום ראשון ועד יום חמישי, ישתתפו עסקי המסעדנות והאוכל במתחם במבצע מיוחד שבמסגרתו יוצעו לציבור מנות נשנוש ודרינקים בעשרה שקלים בלבד.

פעם היה פה פושון. שרונה מרקט ב-2015 (צילום: איליה מלניקוב)
פעם היה פה פושון. שרונה מרקט ב-2015 (צילום: איליה מלניקוב)

בין המנות שיוגשו בסכום סמלי זה תמצאו מיקס גבינות של לה פרומז'רי, פוקצ'ה של לה פרינה, בוריק של פיתה בסטה, פולנטה של קפה נאפולי, נקניקה בלחמניה מבית ביירן, קונוס שניצלונים של זה סושי, ציפס של אמסטרדם, ברוסקטה של באשר ומלבי של יונאם, לצד כוס יין של יין בשוק או מימוזה של בנדיקט, כשלקינוח ממתינים לכם הקרפים של סופט, וופל קטן של ג'לאטו, מיקס פירות של השוקה או קפה ומאפה קטנים בארקפה.

מתחם שרונה מרקט ידע מספר טלטלות מאז פתיחתו ב-2015 וראה תחלופה לא קטנה בין 90 בתי העסק הפזורים בו. באוקטובר שעבר לחברת BIG תמורת 160 מיליון שקלים בלבד (בהקמתו הושקעו יותר מחצי מיליארד שקלים).