תדר של סולידריות: שבוע שידורים מיוחד למען הפעילות והנזקקים

די-ג'ייאים ומוזיקאים יתארחו במהלך השבוע בתדר ובמקביל תפעל חנות וירטואלית עם תשורות – כשכל ההכנסות תרומה להמשך הפעילות של "תרבות של סולידריות"

מתוך השידורים בתדר
מתוך השידורים בתדר

אמנם העיר מתחילה לחזור לעצמה בתקופה האחרונה, וזה מאוד משמח אותנו, אבל נראה שחלק מנזקי הקורונה יישארו אתנו גם אחרי שנסיר את המסכות. כך למשל הפגיעה הכלכלית והרווחתית שחוו לא מעט ישראלים וזרים המתגוררים בעיר.

לפני כשנה קמה "תרבות של סולידריות" בדיוק כדי לסייע לאלה שידם אינה משגת, ובתדר הרימו לכבוד כך שבוע שידורים מיוחד תחת השם 'מעבדות לחירות' – במיוחד לימי חול המועד. לצד די-ג'ייאים ומוזיקאים שיתארחו לאורך השבוע החל מהיום (ג'), תפעל גם חנות וירטואלית עם תשורות שתרמו עשרות אמנים ועסקים מקומיים – כשכל ההכנסות תרומה להמשך הפעילות של תרבות של סולידריות.

"כחלק מהמאמצים שלנו לשפוך אור על מנגנוני הדיכוי והאפליה הפועלים נגד הקהילות אותן אנו משרתות", נכתב מטעם התדר והפעילות, "נזמין פעילים ופעילות שונות לדבר על מאבקים קיימים ונקיים דיונים על אי שוויון, גזענות ממוסדת, כיבוש, משבר האקלים, הפרטת מערכת הרווחה, תרבות אונס ועוד". השידורים יימשכו עד ה-3 לאפריל.

הפעילות של תרבות של סולידריות יצאה בשנה האחרונה הרבה מעבר למעגל התל אביבי, וכעת מתקיימת בכל חלקי הארץ. ההתארגנות פועלת במטרה לספק ביטחון תזונתי וסיוע לאוכלוסיות הפגיעות ביותר ובהן קשישים, מבקשי מקלט, משפחות בסיכון, אימהות חד-הוריות, נכים, פגועי נפש ועוד. ואנחנו שמחים כמו תמיד להרים להן על עבודת הקודש שהן עושות.

לשידור החי, לוח השידורים והחנות הווירטואלית