לאחר עדות נוספת: איתי פנקס ארד התפטר ממועצת העירייה

איתי פנקס ארד (צילום: איליה מלניקוב)
איתי פנקס ארד (צילום: איליה מלניקוב)

בעקבות עוד עדות קשה שמתפרסמת הבוקר ב-ynet ובבסיסה טענה על אונס אלים, הודיע איתי פנקס ארד על התפטרותו ממועצת עיריית תל אביב-יפו. במוצאי שבת תתקיים הפגנה גדולה לתמיכה במתלוננים נגדו ונגד גל אוחובסקי

10 בנובמבר 2021

הבוקר התפטר איתי פנקס-ארד מכל תפקידיו בעיריית תל אביב-יפו, לאחר פרסומה של עדות נוספת ב-ynet, קשה מקודמותיה, ממנה עולה לכאורה חשד לאונס. העדות מתייחסת למקרה שאירע ב-2016, לאחר קשר מיני שנמשך 13 שנה עם המתלונן. העדות הקשה כוללת תכתובת של המתלונן עם פנקס-ארד שאינה מותירה ספק לגבי טיב האירוע.

העדות המצמררת של שנחשפה הערב בכאן, בתחקיר משותף עם מיכל רבינוביץ׳#תורנו

Posted by ‎תורנו‎ on Saturday, November 6, 2021

בתגובה לפרסום מסר פנקס-ארד כי הוא מתפטר ממועצת העירייה וכי "מעולם לא כפיתי עצמי על איש וכל מגע מיני שקיימתי היה בהסכמה. אם מישהו מרגיש פגוע ממני אני באמת ובתמים מצטער על כך, אבל לא התכוונתי לפגוע באיש ולא עברתי על החוק. במקביל, החלטתי להתפטר ממועצת העיר תל אביב-יפו כדי להקדיש זמן לבנותיי וליואב, בן זוגי, אשר עוברים תקופה מטלטלת על לא עוול בכפם".

כזכור, בשבוע שעבר פורסמו שתי עדויות נגד פנקס-ארד על מפגשים מיניים שקיים עם בגירים בני 17 שפגש כשהגיע להרצות בארגון איגי לנוער גאה, פרסום שהגיע במקביל ובעקבות חשיפת הטענות נגד גל אוחובסקי והוציא לדרך – כך יש לקוות – את מהפכת #MeToo בקהילת הלהט"ב.

במוצאי שבת עומדות ועומדים לצד הנפגעים באירוע תמיכה. מפסיקים לשתוק. https://fb.me/e/2N2vJiW8b

Posted by ‎תורנו‎ on Tuesday, November 9, 2021

במוצאי שבת הקרוב תתקיים הפגנת מחאה ותמיכה במתלוננים ברחבת מוזיאון תל אביב, בתמיכתם של ארגוני הלהט"ב ועם שלל נואמים. התקווה היא שבעקבות החשיפות סביב התנהלותם של אוחובסקי ופנקס-ארד ייערך בקהילה חשבון נפש עמוק ויוגדרו קווי גבול חדשים וברורה להתנהלות מינית תקינה המבוססת על הסכמה מלאה והדדית.