ארמדילו החגים

עושה רושם שה"ארמדילו" באחד העם מנסה להיות הרבה יותר מעוד פאב שכונתי - עם מגנטים, מדבקות ופתקים של שורות פתיחה הנושאים כולם את לוגו הפאב - נראה שה"ארמדילו" הוא כבר סוג של מותג. אבל האם המותג מתאים לכיס הסטודנטיאלי? ביקורת פאב

ארמדילו בר. צילום: יח"צ
ארמדילו בר. צילום: יח"צ
13 באוקטובר 2013

איפה היינו? ארמדילו בר, אחד העם 51 

אז הלכתי לבלות עם חברים בתל אביב – נשמע כמו אמירה של שנות ה-70, אבל ככה זה כשאתה גר עיירת הפיתוח רחובות – כל יציאה מהעיר נחשבת קצת יותר. אמנם כבר הייתי בעבר בארמדילו, אבל משהו משך אותי לשם שוב. הפעם עם תגבורת.

שירות: אדיב וחברמני. עם זאת, אחרי הסיבוב הראשון הייתה היעלמות מסוימת. בקיצור, סבבה לגמרי.

אווירה: האווירה חמימה. תאורה רכה בשילוב קירות בצבעים חמים נותנים תחושה של בית יוקרתי. נוכחות האנשים הייתה דלילה למדי ביום ראשון בערב, אבל לקראת 23:00 המקום התחיל להתמלא. מצד שני, במקום כזה קטן לא נדרשים יותר מעשרה אנשים כדי שיראה ממפוצץ. ביציאה מהשירותים, יש מעל הכיור קערה מלאה פיצ'פקעס ממותגים עם הארמדילו הכתמתם שמזוהה עם הפאב. מגנטים, מדבקות ואפילו פתקון עם שורת פתיחה (או סיום?) משעשעת, עשו לי את הערב.

אוכלים שותים: יש ניו-קאסל (29/32 ש"ח), ובזכות זה סלחתי להם על המרפי'ס במקום הגינס. וכן, אני יודעת שניו קאסל לא באה עם גינס… האוכל היה פלצני (קלמארי בבורגול בפאב?!) ויקר, אבל מאוד טעים. כאן חרגתי מתקציב ה-50 שקלים (מחיר המנות סובב את ה-48 שקלים). אם מתחלקים במנות, למרות היותן קטנות, ניתן לדחוס חצי מנה עם כוס בירה. מדד טובורג-גולדסטאר: חצי ג' ב-28.

קהל: אנשים יפים בכפכפים. בר שכונתי שבאים אליו מהבניינים השכנים כדי לבדוק מה המצב. כפכפים או מוקסינים? כפכפים.

עישון: בכניסה הכה בפנינו גל ריח של סיגריות, למרות שישבו רק שני בחורים על הבר. רשמתי לעצמי להדליק את הדוד מיד כשחוזרים הביתה. תו חוג הסרטן: התקבל.

פיק-אפ: נראה כאילו כולם מכירים פה את כולם. ידיד שלי העיז לפלרטט עם המלצרית החמודה שחייכה אליו בחזרה, אך טען שהוא מרגיש במסיבת נקניקים. מספר הגברים עלה בהרבה על מספר הנשים – לא שאני מתלוננת. בקיצור, לא מרגיש כמו מקום למצוא מישהו להעביר איתו את הלילה. טלפון או יד-ימין: יד ימין.

מוזיקה: פופ-רוק קלילה בווליום מדויק שמאפשר שיחה נעימה. פלוס גדול לאלה שלא אוהבים לצעוק לכוס מים.

ניקיון: השירותים נקיים, הרצפה נקיה והמטבח נקי. מקום שפותח את המטבח שלו כדי שכולם יוכלו להציץ לו לקישקעס, מקבל אצלי אקסטרה קרדיט. למקלחת או למיטה? למיטה.

לסיכום: אחלה מקום להעביר ערב שקט עם חברים קרובים. בתקציב של 50 שקלים, עליכם לבחור אם אתם יותר רעבים או יותר צמאים. אי אפשר גם וגם.

ציון: 4 (מתוך 5)