בעקבות הטענות על הטרדות: שף קומרובסקי פורש ממשחקי השף

ארז קומרובסקי (צילום: יחסי ציבור)
ארז קומרובסקי (צילום: יחסי ציבור)

השף המוכר הגיב הבוקר לתחקיר בידיעות אחרונות לפיו נהג להתנהל במטבחיו בבוטות, השפיל את עובדיו ואף הטריד מינית. "אין בכוונתי להטיל דופי באף לא אחת מהמרואיינות לכתבה"

25 בפברואר 2022

ארז קומרובסקי, מהשפים הבולטים בארץ, הודיע שהוא פורש מתכנית הריאליטי "משחקי השף" בעקבות טענות שהתפרסמו נגדו בתחקיר של העיתון "ידיעות אחרונות". לפי התחקיר, קומרובסקי נהג להטריד מינית במטבחיו ולהתנהל בבוטות ובאופן מאיים כלפי האנשים שעבדו עמו. בפוסט ארוך באינסטגרם עונה הבוקר השף לעיקרי התחקיר.

"השבוע האחרון היה מטלטל עבורי. הוא הפגיש אותי לראשונה עם טענות שמעולם לא חשבתי שייתכן ויופנו כלפיי. בראש ובראשונה חשוב לי להבהיר – למרות שאני לא מזהה את עצמי עם הדמות שמצטיירת מהשאלות שהועברו אליי על ידי מערכת העיתון, אין בכוונתי להטיל דופי באף לא אחת מהמרואיינות לכתבה".

בהמשך הפוסט כותב קומרובסקי על הקשרים הטובים שטיפח עם טבחיות וטבחים שעבדו עמו לאורך השנים. "חשוב לי להדגיש כי בהתנהגותי לא הייתה כוונה מינית או כזאת שנועדה להסב כאב. כל עובדיי, כל שותפיי וכל מי שלקח יחד איתי חלק במסע חיי, יקר לליבי, ואת כולם אני אוהב".

לסיכום הוא כותב כי החליט שהדבר הנכון בשלב זה הוא לצמצם את הנוכחות התקשורתית שלו. "הודעתי אתמול למפיקי 'משחקי השף' ולמנהלי ערוץ 13, כי לא אשתתף בצילומי העונה הקרובה של התוכנית. אני מודה להם על ההבנה שגילו, וגם אם לא אשתתף בתוכנית אמשיך להיות צופה נאמן שלה".

בתחקיר שפורסם אתמול ב"ידיעות אחרונות" על ידי הכתבת גילית קוזבה עלו טענות רבות מצד אנשים שעבדו לצד השף המפורסם לאורך השנים. כך למשל נטען כי במטבחיו שררה אווירה מטרידה, כי הוא נהג לדבר באופן מיני ומשפיל וכי אף נהג לגעת בשותפיו לעבודה. לפי אחת העדויות, ארז "בא, אני נותנת לו חיבוק והוא תופס לי בישבן, אני הודפת אותו בהלם, ואז הוא צוחק ותופס לי בחזה".