תיאו טירדו ובליקסה ברגלד יופיעו בישראל

הזרע הרע ואחד ממייסדי ז'אנר המוזיקה התעשייתית בליקסה ברגלד הגרמני יגיע להופעה בישראל יחד עם המלחין האיטלקי תיאו טרדו, לרגל צאת אלבומם המשותף השני

תיאו טירדו בליקסה ברגלד. צילום: יח"צ
תיאו טירדו בליקסה ברגלד. צילום: יח"צ

לרגל צאת אלבומם המשותף השני, "Nerissimo", יגיעו המלחין האיטלקי תיאו טירדו ובליקסה ברגלד להופעת ישיבה אחת שתתקיים ב־15 בספטמבר ברידינג 3. האלבום החדש הוקלט ברומא וברלין ושיריו הם באנגלית, איטלקית וגרמנית. מחיר כרטיס עומד על 255 ש"ח. על ההופעה אחראית חברת Un-Titled Productions שהביאה לישראל מוזיקאים דוגמת בליין ל. ריינינגר (מלהקת טוקסידומון) ואת Psychic TV.

בליקסה ברגלד הוא מוזיקאי יליד גרמניה שהקים בתחילת שנות השמונים את הלהקה הגרמנית הנסיונית הנחשבת איינשטרוצנדה נויבאטן שפעילה גם כיום ובין השנים 1983־2003 היה הגיטריסט וזמר הליווי של ניק קייב אנד דה באד סידס. שם הבמה שלו "בליקסה" נלקח ממותג עטים גרמני, והשם "ברגלד" מתייחס לאמן הדאדא הגרמני יוהאן תיאודור בארגלד.

תיאו טרדו הוא מוזיקאי ומלחין איטלקי ששיתף פעולה עם מיק האריס, ניק קולמן ולידיה לאנץ'. בשנת 2003 הוא הוציא אלבום ביחד עם סקוט מקלאוד והופיע עם להקת פלאסיבו. בנוסף, גם הלחין פסי קול ללא מעט סרטים איטלקיים וזכה על כך במספר פרסים.