להיט הילדים המפתיע של עידן הקורונה יוצא לטייל בארץ

אחרי שכבש את לבבות הילדים בזמן הסגר, תיאטרון אורנה פורת יופיע ב-50 ערים וישובים בחינם במסגרת חגיגות ה-50 לקיומו (ויש גם רפרטואר של הצגות חדשות שרק מחכות שיחזירו את התרבות לילדים)

בקרוב בכל רחבי הארץ. "החגיגה שלנו" עם תיאטרון אורנה פורת (צילום: יוסי צבקר)
בקרוב בכל רחבי הארץ. "החגיגה שלנו" עם תיאטרון אורנה פורת (צילום: יוסי צבקר)

במהלך הסגר הראשון והשני של הקורונה התבלט בקרב ילדי ישראל כוכב חדש ומפתיע בשמי התוכן: תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער. התכנים המקוונים של התיאטרון שהועלו אונליין לכבוד הסגר הפכו ללהיט ויראלי של חמידות, והתיאטרון הוותיק מנסה כעת לחזור לחיים עם רפרטואר חדש לצופים שגילו אותו במהלך החודשים בבית מול הזום.

אתמול חשף התיאטרון את רפרטואר ההצגות לשנת היובל שלו, כשבמרכזו פרויקט הדגל "החגיגה שלנו"- הצגה מוזיקלית על במה מתגלגלת שהיא למעשה קרוואן ממונע שיגיע ל50 ישובים לאורכה ולרוחבה של הארץ ויעניק את המופע במתנה לילדים, במסגרת חגיגות יום ההולדת לתיאטרון החל מה-2 במאי.

יש לתיאטרון אורנה פורת יום הולדת וכולם מוזמנים. "החגיגה שלנו" (צילום: יוסי צבקר)
יש לתיאטרון אורנה פורת יום הולדת וכולם מוזמנים. "החגיגה שלנו" (צילום: יוסי צבקר)

מנכ"ל התיאטרון דוד קיגלר התייחס למגבלות הקורונה באשר למופעי הילדים ואמר: "אנחנו בעיצומן של חזרות להצגות החדשות ומחכים בדריכות לאישור משרד הבריאות לאפשר לנו לחזור ולהופיע באולמות התיאטרון. אנחנו רואים הכרח בהמשך קיום תרבות לילדים. במקביל, אנו נערכים להחזיר לפעילות את מפעל הסדנאות המפואר של התיאטרון שמתקיים בעשרות ישובים ברחבי הארץ".

בין ההצגות הצפויות לעלות בתיאטרון השנה: "היפה והחיה" (עיבוד חדש ומקורי לקלאסיקה האהובה, מופע תיאטרון-מחול בשילוב וידאו-ארט בשיתוף להקת המחול פרסקו), "פיטר פן" (עיבוד בימתי חדש בשת"פ ראשון עם תיאטרון הקאמרי), "אלי" (מחזה מקורי חדש אודות סיפורו המרתק והמסעיר של המרגל הישראלי) ועוד. במקביל יעלה התיאטרון גם שלל הצגות חדשות שנוצרו במיוחד לזמן הקרונה ומתאימות לדרישות משרד הבריאות ומציגות בימים אלו.

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים על חגיגות ה-50 של תיאטרון אורנה פורת