תל אביב בחינם: משפרי מצב רוח

אמרו שיש לכם יום הולדת, ארגנו מסיבה בבית ותתאמנו על הפלרטוט. כך תעלו את מצב הרוח בלי להוציא שקל מהכיס

תל אביב בחינם: מצב רוח
תל אביב בחינם: מצב רוח
17 בנובמבר 2014

יוצאים הביתה

זוכרים שכשהיינו צעירים ולא היה לנו כסף היינו יושבים בבתים, ואז נהיה לנו כסף והתחלנו לצאת לברים, ואז נהיה לנו מינוס אז אנחנו קוראים את הגיליון הזה? הטרנד הבא בתחום הבליינים העניים הוא מסיבות בית – כל אחד מביא משהו בקטנה, וכולם נהנים ממבחר לא רע של משקאות, ביסלי וחברה. בונוס: השירותים נקיים, והסיכוי שתיתקלו באנשים שיהרסו לכם את הערב והחיים מינימלי.

תגיד לי מזל טוב

טקטיקת "קבלו דברים חינם ביום ההולדת" דורשת קצת מאמץ מקדים, קרי להיות ידידותיים במהלך כל השנה לאנשים שמשרתים אתכם. שימו לב שאתם הולכים על דרג בכיר יחסית – מנהל המשמרת בקפה המועדף, מנהלת חנות הבגדים האהובה או הבעלים של הבר הקבוע. כך תוכלו לדלג בין המקומות במהלך יום ההולדת ולגרוף את השלל.

בדרך כלל מספיק להכריז “תגיד/י לי מזל טוב" כדי לקבל מיד קפה, מאפה, בירה או מחברת מעוצבת, וכמובן את הדבר היקר מכל – תשומת לב.

[tmwdfpad]

יש, מסיבה

לא כל מסיבה חייבת להתחיל בפרידה מ־100 ש"ח בכניסה. מסיבות טובות לא פחות אפשר למצוא במחירים נמוכים עד חינם. הימורים בטוחים יהיו האלפאבית (תמיד חינם, תמיד מעולה), הברקפסט (בערבים הפחות יוקרתיים הכניסה חינם עד חצות), ערבי די.ג'יי והופעות ברדיו E.P.G.B, מסיבות הרחוב של האוזןבר אחת לכמה חודשים, ומדי פעם אפילו אפשר לתפוס ערב חינמי בפסאז'. לא חינם אבל קרוב מאוד לזה – מועדון התחת החדש באבן גבירול 601 גובה רק 10 ש"ח לכניסה, והאלכוהול זול (מאוד).

בואו, יהיה מביך

שיגעון הסטנד־אפ שסוחף את תל אביב הוביל לאינפלציה בביקוש, וכעת יש כמה ליינים עם משתתפים סמי־קבועים, והכי גרוע – כולם בתשלום. המעוז החינמי האחרון בתחום ההצחקה הוא “ערב הסטנד־אפ המיותר" שנערך כל יום ראשון בבר הר סיני ומתפקד כבמה פתוחה לסטנדאפיסטים מתחילים יותר ופחות.

סמים קלים להשגה

לא קל להיות אישה בעולם של גברים. לא קל, עד שאת מחפשת סמים. רוצה קוק? עמדי בתור לשירותים של הברקפסט, מתישהו תוזמני לאורגיית נחיריים. שואפת לשאכטה? שבי במנזר ואל תתביישי לבקש מהשולחן הסמוך. מעוניינת באמדי? חפשי חבורה שמסתובבת עם בקבוק ליטר וחצי מים בכל מועדון גדול.

הנותנים

אל תיתנו לפרסומות בטלוויזיה להטעות אתכם: יחסי מין זה בחינם. אין צורך לקנות את המכונית. לא צריך את המינוי לחדר כושר. אורגזמות זה בחינם. ולא רק האורגזמה הראשונה, גם השנייה והשלישית. אין אותיות קטנות, אין התחייבות ויש כפל מבצעים למי שבקטע. טל"ח.

קריוקי בפרינציפ

למה שמישהו ירצה לעשות קריוקי? לא ברור. למה שמישהו ירצה לשלם על קריוקי? עוד יותר לא ברור, אבל לשמחתנו גם לא הכרחי: לפחות שני ליינים שונים של קריוקי פעילים כעת בעיר: פרינציפ (שיצא לפגרה קצרה וישוב בהקדם) וקייזר קריוקי – עם מאגר של 18 שפות ו־50 אלף מבוכות, חינם כל יום שני בהר סיני, או בתשלום זעום באירועים נודדים בברים אחרים.