תל אביב בחינם: עם הילדים

מוזיאונים ללא תשלום, מפגשים עם סופרים והאתרים שימצאו לכם פעילויות חינמיות. כך תבלו עם הילדים בלי לרוקן את הכיס

תל אביב בחינם: עם הילדים
תל אביב בחינם: עם הילדים
17 בנובמבר 2014

נחום גוטמן לכל ילד

בפעם הבאה שתחפשו ראיה לכך שהעיר שאתם חיים בה היא בדרך כלל סימפטית למשתמש, תוכלו להיזכר בעובדה שבתל אביב ניתנת כניסה ללא תשלום לילדים ונוער עד גיל 18 לכל מוזיאוני האמנות בעיר – מוזיאון תל אביב, מוזיאון ארץ ישראל, מוזיאון נחום גוטמן ומוזיאון בית ראובן. ילדים עד גיל 14 מחויבים במלווה מבוגר, שמחויב כמובן בתשלום.

רשימת המוזיאונים האלה ופרטיהם באתר העירייה

לא כולל דוחות

פעוטות חובבי גלגלים בטח מכירים את מתחם הבימבות המצוין בקומה התחתונה של גן העיר, שמספק לבני 3־7 הזדמנות להניע את עצמם במתחם מגודר בבימבות ממגוון סוגים ולחוות לראשונה בחייהם אינטראקציה תחבורתית עם בני גילם. ככל הידוע לנו, שום ילד עוד לא נדקר במהלך ריב על חניה במקום. במקום יש גם ג'ימבורי שמחיר הכניסה אליו הוא 10 ש"ח או חינם למציגי קבלות בסך 100 ש"ח מחנויות הקניון באותו יום.

מה הסיפור

בחנות הספרים המגדלור (לבונטין 1) מתקיימת מדי יום ראשון ב־17:00 שעת סיפור בשם "ספר, נייר ומספריים", ואחריה פעילות יצירה לבני 3־7, כולל הכנת מסכות נייר, תיאטרון צלליות ועוד, בהנחייתה של ענבר לואיזה אלגזי. בשבועות הקרובים יוקראו הסיפורים "קרנבל החיות", "תקוע" ו"קרמר החתול ישן כל הזמן".

מה עושים עכשיו?

גם המעודכנים בהורים מוצאים את עצמם לפעמים במצוקה שרק הורים אחרים יבינו: שעת האיסוף מהגן מתקרבת ועוד לא תכננתם שום פעילות עם הילדים להיום. אם במקרה לא מתחשק לכם ללכת הביתה ולתכנן פעילות יצירתית עם מקלות ארטיקים ודבק על הספה, תוכלו להיעזר בדפי הפייסבוק "מה עושים היום ב־4?" שמפרסם בכל יום שלל אירועים (חינמיים וגם בתשלום) לצאצאים; ו"הכניסה חופשית בתל אביב־יפו", שבו מפרסמת העירייה אירועים חינמיים שמתקיימים בעיר, למבוגרים ולילדים, ולעתים קרובות יש בו גם חלוקת כרטיסים להצגות ולמופעים. אתר נוסף שמרכז פעילויות למשפחות הוא "מה יש" שבו תוכלו למצוא שפע של פעילויות, שעות סיפור, הצגות ועוד.

הילד הזה הוא אתם ואנחנו

ב־20.11, יום הילד הבינלאומי, יתקיימו החל מ־17:00 בערב, ב־11 ספריות בעיר, מפגשים עם סופרי ילדים תחת הכותרת "הילד הזה הוא אני ואתה, וכולנו". הסופרים ישוחחו עם הילדים על ספריהם ויענו לשאלות. במסגרת האירוע יתארחו בין השאר אפרים סידון, המאייר יוסי אבולעפיה, גליה עוז, דקלה קידר, יהודה אטלס ועוד.

פרטים נוספים באתר העירייה

[tmwdfpad]

כולם על הרגליים

אם אתם רוצים להוכיח לילדים שפעם גם אתם הייתם שווים משהו בריקודים, או אם סתם מתחשק לכם לרקוד איתם ולא בסלון הפרטי – תוכלו לסור למתחם שרונה שם מתקיימת הרקדה משפחתית להורים ולילדים בכל שבת ב־17:00 ברחבת ההחלקה במקום (מול קפה לנדוור). ההרקדה נמשכת שעתיים וכוללת גם הופעה של הרכב מוזיקלי כלשהו. כפוף למזג האוויר.