המדריך: דברים שווים לעשות השבוע בחינם (4-10.5)

כל המסיבות, ההופעות, ההרצאות והארועים הכי שווים. לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס

"לא פה, לא שם"
"לא פה, לא שם"
3 במאי 2017

ספרים

יום קומיקס בחינם

זה קומיקס וזה בחינם, מה עוד אתם צריכים? במסגרת יום הקומיקס החינמי יחולקו חוברות קומיקס, כולל כאלה שנוצרו במיוחד ליום עצמו, כולל חוברות של משפחת סימפסון, ריק ומורטי וגיבורי על.
קומיקאזה, דיזנגוף סנטר, דיזנגוף 50, שישי (5.5) 9:00

ריק ומורטי

[tmwdfpad]

מוזיקה

ועדת חריגים

להקת השוגייז בהנהגתו של יובל הרינג כבר עשתה לעצמה שם במגוון מגזינים ואתרים נחשבים בחו"ל אף שדבקה בשפה העברית. הופעה אחרונה באזור לפני צאתה לסיבוב הופעות באירופה.
בית הפסנתר, אלנבי 99, רביעי (10.5) 22:00

סרטים

לא פה, לא שם

בתדר יקרינו את הסרט "לא פה, לא שם" שזכה בתואר "הגרסה הפלסטינית ל'סקס והעיר הגדולה'" ועוקב אחרי קורותיהן של שלוש נשים פלסטיניות המסרבות להיכנע לתכתיבי החברה.
תדר, דרך יפו 9, שבת (6.5) 16:00

ילדים

Bubble Parade

רגע לפני שיהיה חם מכדי לצאת החוצה בלי להתאדות, תתקיים בכיכר הבימה מסיבת בועות סבון כוללת מוזיקה מקפיצה, הפעלות לילדים ובועות סבון בגדלים שוברי שיאים.
כיכר הבימה, שישי (5.5) 12:30

מי? מה? פנטומימה!

לפני שהגיעו הילדים מופעי פנטומימה היו הדבר המאוס בעולם, אבל מופע הפנטומימה של תיאטרון המטמון ילמד את הילדים על האמנות הדוממת, ואולי יתן לכם שקט בשעות שאחרי המופע.
כיכר הבימה, שבת (6.5) 16:00

עירוני

סלסה בשרונה

אם תמיד חלמתם לנענע לקצב הריקוד הכי סקסי בעולם, סדרת ההרקדות השבועית במתחם שרונה תענה על החשק, בלי תשלום, בלי אודישנים ובלי דרישות מוקדמות לקורדינציה או חוש קצב.
רחבת הגלגיליות מתחם שרונה, אלוף דוד אלעזר 6, שלישי (9.5) 19:00

ספורט

שיעור הפילאטיס הגדול בעולם

לרגל 40 שנה להגעתו של הפילאטיס לארץ, מתוכנן שיעור פילאטיס ענקי של 5,000 משתתפים, עם כוהנת הפילאטיס דליה מנטבר במטרה לשבור את שיא גינס לשיעור הפילאטיס הגדול בעולם.
ספורטק צפון, רוקח 40, שישי (5.5) 9:00

יוגה ברביעיית פלורנטין

האביב עוד רגע נגמר, ורגע לפני שהקיץ מגיע ברביעיית פלורנטין יגרמו לכם להזיע עם אימוני יוגה שיאזנו לכם את החיים ושיעורי TRX שיעצבו לכם את הצורה.
רביעיית פלורנטין, אברבנל 72, יוגה: שישי (5.5) 9:00, TRX: שלישי (9.5) 18:00

הרצאה

זה לא מדע בדיוני

עו"ד נמרוד ורומן בהרצאה על חידושים טכנולוגיים שעד לא מזמן יכולנו לראות רק בסרטי מדע בדיוני ועשויים להיות המהפכה הטכנולוגית הבאה: מטכנולוגיות מציאות מדומה ועד רכבים ללא נהג.
טיילור מייד, אלנבי 99, שלישי (9.5) 19:00

מסיבה

שרמוטות על הבר

מצעד השרמוטות השנתי, שיצא לדרך בשבוע הבא, עושה עצירת ביניים באוזןבר למסיבה עם סטנדאפ של אלמוג שור, פאנל שאלות ותשובות עם מפיקות הצעדה ותקלוטים של אור בירון ורוז לקס.
אוזןבר, קינג ג'ורג' 48, שני (8.5) 20:00