תל אביב יוצאת מזה: 3 דברים שאפשר לעשות כדי להתאוורר הערב

אופס, נשפך לנו מההתרגשות שפותחים את בתי הקולנוע. צילום: שאטרסטוק
אופס, נשפך לנו מההתרגשות שפותחים את בתי הקולנוע. צילום: שאטרסטוק

איך חוזרים לנשום? שאלה נהדרת, גם אנחנו מנסים למצוא את התשובה. אבל אפשר, בתור התחלה, לפנות לפחות שעה ביום לחיזוק הגוף והנפש - ולכן מדי יום נמליץ לכם היכן להתאוורר, איפה להירגע וכיצד לחוות כמה דקות של נחת. והפעם: פעילות יצירה לילדים, חזרה מרגשת לבתי הקולנוע וגם "מרווח נשימה". כן, זאת סדנה שנושמים בה

30 באוקטובר 2023

יום שני מהוסס לכולם. אנחנו בעיצומו של השבוע הרביעי למלחמה, והאמת היא שכבר שכחנו איך זה כשהכל כרגיל. בשבוע האחרון הפכנו מומחים לאיך להיכנס לחרדה, איך לצאת מחרדה – וגם איך לשמור על הכל בערך כרגיל, כשבפועל הכל בוער. אנחנו משתדלים לשמור על איזשהו סף נורמליות ועל אף התקופה הקשה, משתדלים להקדיש שעה אחת ביום לעצמנו או עבור הילדים. אסור לוותר על האנושיות ועל עצמנו.

פעילות יצירה ומפגש מקוון עם האמן אסף רהט

פעילות יצירה עם האמן והמחנך אסף רהט, שמזמינה אתכם לפגוש את המפלצות שלכם – בצורה אמנותית ובריאה, כמובן. פגשנו מספיק מפלצות לאחרונה. הפעילות לילדים כוללת ציורים של המפלצות המשפחתיות שלנו, ויצירה חדשה של משפחת מפלצות מיוחדת. הפעילות מגיעה עם דפי הכנה מראש לציור המפלצות הפרטיות, ולאחר מכן מפגש מקוון עם האמן אסף רהט. הפעילות מתאימה לילדים בגילאי 7 עד 14.
16:00-17:00, כל הפרטים, הפעילות להורדה וההרשמה כאן

מרווח נשימה

בית מרים, הבית לשוויון מגדרי בתל אביב-יפו, פותח עבורנו מרחב שבו נוכל להיות ביחד, לנוע בקלות ויחד עם הנשימה נוכל לשחרר מועקה וקושי הצטבר בגוף ובלב. באמצעות מדיטציה מודרכת ותנועה איטית בהשראת צ׳י קונג ורפואה סינית, ננסה להביא ביחד אנרגיות חדשות לגוף שלנו ולנקות את האנרגיות הנוכחיות. זה אולי נשמע לכם היפי, אבל פשוט מדובר בלנשום ביחד, אתם יכולים להתמודד עם זה. את השיעור תעביר מירב לשם, מטפלת מוסמכים ברפואה סינית, הילינג ועוד. רגע, מה זה עוד? איזה עוד דברים?
18:00 עד 19:00, יהודה מרגוזה 54, לפרטים והרשמה

נושמים ביחד בתקופה הזו. צילום: שאטארסטוק
נושמים ביחד בתקופה הזו. צילום: שאטארסטוק

ללכת לסרט

אסקפיזם, כבר אמרנו? בימים האחרונים חלק מבתי הקולנוע חזרו, ואין כמו להיכנס לשעתיים של דממה עם מסך שנעים עליו צבעים ודמויות וצלילים ואוף כמה שבא לנו סרט. הרי הדבר שאנחנו הכי צריכים כרגע זה שיכניסו אותנו לעולם חדש ואחר מזה שאנחנו חיים בו כרגע. בתי הקולנוע הפתוחים בעיר, כרגע, הם קולנוע לב וקולנוע רב חן, אז תיכנסו לאחד מהאתרים, בחרו לכם סרט טוב (בדקנו, לא מקרינים סרטי מלחמה) וצאו כבר מהבית לעולם אחר.