אירועי השבוע בתל אביב יפו 11-17.2

שבוע הקולינריה הצרפתית, אירועי עונג שבת בהשתתפות ערן צור ומגוון הצגות - כל מה ששווה לעשות השבוע בתל אביב יפו

מר ורטיגו. צילום: רדי רובינשטיין
מר ורטיגו. צילום: רדי רובינשטיין
10 בפברואר 2016

חמישי 11.2

שבוע הקולינריה הצרפתית

האירוע יתקיים השנה בפעם הרביעית, ויתמקד בעיר הצרפתית טולוז, המכונה "העיר הורודה" בשל בתי האבן האדומים שבה. נבחרת השפים הצרפתית תחשוף בפני הקהל הישראלי את נפלאות המטבח הצרפתי האבל טומן בחובו מעדנים יוצאי דופן המתבססים על מוצרים מקומיים.

המשלחת בת 28 שפים צרפתים, אשר בראשה עומד גם השנה גיום גומז, Gomez Guillaume, השף הראשי של ארמון הנשיאות האליזה ונשיא עמותת הטבחים של הרפובליקה הצרפתית, תכלול שפים רבים המגיעים מטולוז, ובראשם השף מישל סארן, Michel Sarran. נבחרת השפים תחשוף בפניי הקהל הישראלי את נפלאות המטבח הצרפתי בכלל והמטבח של טולוז בפרט, המוכר כמובן גם בזכות תבשיל הקסולה, אבל טומן בחובו מעדנים יוצאי דופן אחרים המתבססים על מוצרים מקומיים.

לפרטים נוספים

 

הפנינג "קהילה למען קהילה"
בסמיכות ליום המשפחה, יתקיים במרכז הקהילתי בבלי אירוע של העשרה, תרבות, אמנות, ריקודים ואוכל למען הקהילה. ההפנינג יכלול הרצאות בנושאים מגוונים ומרתקים, סדנאות חווייתיות, ושיעורים מהנים ומאתגרים. בנוסף ייוצגו במרכז הקהילתי שתי תערוכות צילום. בין הרצאה וסדנה תוכלו להינות מדוכני אוכל, תכשיטים, כלי בית ועוד.

מרכז קהילתי בבלי, חמישי 18:00-22:30, שישי 8:30-16:00

לפרטים נוספים

או לה לה. שבוע הקולינריה הצרפתית. צילום: Jeacques Vieussens
או לה לה. שבוע הקולינריה הצרפתית. צילום: Jeacques Vieussens

 

שישי 12.2
יוגה על הגג
אחת לשבוע בימי שישי, מתקיימת סדנת יוגה על גג העירייה בשמש. במידה ויורד גשם הפעילות מתקיימת כסדרה באולם מקורה של העירייה. בכל שבוע נפתחת הרשמה מחדש וכל הקודם זוכה.

לפרטים נוספים 

שבת 13.2

עונג שבת

הפעם יתארח ערן צור במופע של שירה עברית, וישיר משיריהם של יונה וולך, אבות ישורון, מאיר ויזלטיר, דורי מנור, אורי צבי גרינברג ועוד.

11:30, בית אריאלה, כניסה חינם

 

מופעי קרקס רחוב בשרונה
גן המוזיקה במתחם שרונה, יהפוך בשבת בצהריים לאיזור קרקס. בפעילות: מופע הלהטוטנות המשעשע "ללא הפסקה", דיאבולו, כדורים (עד 7!), איזון (רולה-בולה) תוך כדי עשיית ג'אגלינג, חד-אופן (אלוף הארץ), הולה-הופ, קטע בשיתוף הקהל של צלחות-סיניות, דויל-סטיק אש, נאמבר אש של אלות (קלאבים) ועוד.

13:00, מתחם שרונה

הכניסה חופשית
קיום האירוע מותנה במזג האויר

ערן צור. צילום: יח"צ
ערן צור. צילום: יח"צ

ראשון 14.2

יהודית רביץ

הזמרת האיקונית במופע להקה בו תבצע עיבודים חדשים לשירים מהרפרטואר העשיר שלה, ביניהם "עכשיו הכל בסדר", "באה מאהבה", "געגוע", "שבתות וחגים", "מילה טובה" ועוד. בחלק מההופעות תארח אמנים שונים.

22:00, זאפה תל אביב, 154 שקלים

שני 15.2

אוויטה

מחזמר מאת אנדרו לויד-ובר וטים רייס על אהבה ואנושיות, כוח ושלטון פופוליסטי מול שלטון האליטות של חואן פרון ואשתו אווה. המחזמר זכה למספר רב של גרסאות בעולם וביניהם סרט בכיכובה של מלכת הפופ מדונה.

20:00, הבימה

שלישי 16.2

וונדי ופיטר

הצגה על פי ספרו של ג'יימס בארי, "פיטר פן", שמעניקה לו פרספקטיבה חדשה על התבגרות.

20:30, הבימה, 100 שקלים

רביעי 17.2

מר ורטיגו

מחזה המבוסס על ספרו של פול אוסטר. וולט, נער יתום, פוגש בזר יהודי המבטיח ללמד אותו לעוף. אותו מאסטר יהודי לוקח את הנער למסע אל המחוזות האפלים של אמריקה ושל נפשו שלו. וולט מצליח להתרומם ולעוף באויר, אבל המרדף אחרי האושר מביא עמו שלל יסורים קשים הגובים מהנער מחיר כבד.

20:00, תיאטרון גשר, 99 שקלים

מר ורטיגו. צילום: רדי רובינשטיין
מר ורטיגו. צילום: רדי רובינשטיין