אירועי השבוע בתל אביב יפו 19-25.11

הפכו את העיר למקום ירוק יותר, ספגו תרבות בתיאטרון יפו ואמצו חבר על 4 לחורף - כל מה ששווה לעשות השבוע בתל אביב יפו

נטיעות ברחבי העיר. צילום: יח"צ
נטיעות ברחבי העיר. צילום: יח"צ
18 בנובמבר 2015

חמישי 19.11

החור

יצירתו החדשה של אוהד נהרין בביצוע להקת בת שבע היא "סייט ספסיפיק" ונוצרת לחלל המיוחד של סטודיו ורדה. העבודה מוצגת לקהל על במה מתומנת מיוחדת המוגבהת מעט מהקהל שיושב סביבה.

19:00, 21:00, מרכז סוזן דלל

הנחת דיגיתל: 100 שקלים במקום 150 שקלים לכרטיס

שישי 20.11

אירועי זריעה

בימי שישי ושבת בתאריכים 20 בנובמבר ועד ה-19 בדצמבר 2015, תקיים העירייה ברחבי העיר אירועי זריעת פרחי בר והטמנת פקעות, לצד פעילויות שונות: סדנאות, תחנות הפעלה ומופעים. הפעילות מתקיימת במסגרת שלושה אירועים שנתיים של שיקום אתרי טבע בעיר שיכללו אירועי זריעה בחורף, סיורי פריחה באביב ואירועי איסוף זרעים בקיץ.
הפעילות הינה ללא תשלום ומיועדת לכל המשפחה.

נטיעות ברחבי העיר. צילום: יח"צ
נטיעות ברחבי העיר. צילום: יח"צ

הפנינג אימוץ כלבים

אתר יד4, בשיתוף עיריית ת"א והכלבייה העירונית, קוראים לכם להגיע לאמץ את כלב חלומותיכם ולהציל חיים. ביום האימוץ ישתתפו עשרות כלבים מעמותות שונות ברחבי הארץ וביניהם כלבים גם מאשקלון וערד, שיום האימוץ הזה הינו כמעט הסיכוי היחיד שלהם לזכות באהבה ובית חם.

10:00, הכלביה העירונית ש"י עגנון 1 פינת אבן גבירול, מול מתחם רידינג

מי הוציא את הכלבים? צילום: כפיר בלוטין
מי הוציא את הכלבים? צילום: כפיר בלוטין

תוצרת יפו

מגוון סיורים (בחינם!) יתקיימו ברחבי יפו במגוון נושאים כגון דתות ותרבויות בשכונת עג'מי, ביקור בשוק המציאות, סיור על סוד הקסם היפואי וביקור בבית פרס לשלום במטרה להכיר לכם את הצד הוותיק של העיר.

לפרטים נוספים והרשמה

שבת 21.11

שבת בתיאטרון יפו

בואו לתפוס מחסה מהגשם (או מהשמש הפתאומית) בתיאטרון יפו עם אחת משתי הצגות שיתקיימו בשבת: "הטווס מסילואן" – סיפורו של בית מריבה במזרח ירושלים; או "החברות של אלוהים" – שלוש שחקניות מקימות לתחייה שלוש דמויות נשים תנ"כיות: שרה אימנו, נעמי ופילגש בגבעה.

הטווס מסילואן – 15:00. הנחת דיגיתל: 45 שקלים במקום 75 שקלים לכרטיס
החברות של אלוהים – 21:00. הנחת דיגיתל: 45 שקלים במקום 70 שקלים לכרטיס

קרקס פיטנגה

מופע קרקס שבלבו עומד זוג המתכונן לחתונתו נקלע לרצף של אירועים משונים. Nuptiales Ropes (חבלי נישואים) הוא מופע קרקס עכשוי המשלב תאטרון פיזי, אקרובטיקה אוירית ואקרובאלאנס.

17:00, בסקולה, מנחם בגין 72, 65 שקלים

ראשון 22.11

H O S T

תערוכה קבוצתית בה כל אחד מהאמנים מציג פרויקט שונה: אבי נבו מציע למבקרים להתקעקע ברישום אותו יצרו כמה דקות קודם לכן, ולהפוך בעצמם לחלק מהיצירה. דנה יואלי משחזרת תבליט שיוצרו אינו ידוע, אשר נהרס במסגרת התחדשות רחוב אלנבי. מיה אלרן מציגה סדרת רישומים תלת מימדיים הבנויים מאזיקונים, ואילו אורי כרמלי מתעד את אייזיק ניוטון פסקל, שמתגורר בתל אביב על אף שמעמדו טרם הוגדר, וכל שיש ברשותו היא תעודת נפגע פעולות איבה.

סדנאות האמנים בתל אביב, קלישר 5

לשעות הפתיחה

שני 23.11

Os Mutantes

ההרכב הברזילאי מגיע להופעה בודדת בישראל. ההרכב, שהוקם בשנת 1966, משלב פסיכדליה, בוסה נובה, סמבה ורוקנרול והשפיעה על אמנים רבים, ביניהם בק, דייויד ביירן, הפליימינג ליפס וקורט קוביין.

בארבי תל אביב, 20:30

אוס מוטנטס. צילום: יח"צ
אוס מוטנטס. צילום: יח"צ

שלישי 24.11

שיגעון ימי שלישי ביפו

רגע לפני שמתחיל החורף האמיתי על העיר, עיריית תל אביב יפו יוצאת בסדרת אירועים והנחות, Crazy Tuesday בשוק הפשפשים ביפו. בכל יום שלישי עד סוף דצמבר ינתנו בבית העסק של המתחם הנחות למחזיקי דיגיתל בברים השונים, במסעדות ובחנויות.

לפירוט ההנחות המלא

שוק הפשפשים. צילום: Shutterstock
שוק הפשפשים. צילום: Shutterstock

רביעי 25.11

פסטיבל הג'אז של תל-אביב

פסטיבל ג'אז תל אביב חוזר עם הפקות מקור של מגוון אמנים מהארץ ומחו"ל. הפסטיבל יתקיים בסינמטק ובזאפה הרצליה, ומהווה את אחד מהצירים המרכזיים של סצנת הג'אז בישראל.

לפירוט האירועים וההנחות. בנוסף, ינתנו הנחות נוספות ל-3 מהופעות הפסטיבל למחזיקי כרטיס דיגיתל

טאטרן. צילום: זוהר ראלט
טאטרן. צילום: זוהר ראלט