אירועי השבוע בתל אביב יפו, 30.4-6.5

עוד שבוע של אירועים בתל אביב נפתח. השבוע תוכלו לבלות בהופעות מוזיקליות בנמל יפו, ליהנות בהפנינג ספורט בנמל תל אביב, לראות את ההצגה "חולה אהבה בשיכון ג'" או לראות את התערוכה של אורי קצנשטיין במוזיאון תל אביב

30 באפריל 2015

חמישי, 30.4

הליכות ג'יין 2015

ברחבי תל אביב, 30.4-2.5

הליכות ג'יין_S

פסטיבל הליכות בינלאומי המתקיים בפעם החמישית בתל אביב ובכל רחבי הארץ. הפסטיבל נקרא על שם ג'יין ג'ייקובס, סופרת ומתכננת ערים אמריקנית שכתבה את הספר "מותן וחייהן של ערים אמריקאיות גדולות". בפסטיבל יתקיימו הליכות אורבניות במבחר מסלולים המאפשרים נקודות מבט חדשות על המרחב העירוני באמצעות ההליכה המשותפת ודיון פתוח. את ההליכות השונות מובילים אנשי רוח, אדריכלים ופעילים חברתיים. ההשתתפות חופשית וללא הרשמה מראש. לפרטים מלאים ורשימת הסיורים המלאה ראו באתר הבית של הליכות ג'יין.

שישי, 1.5

שישי LIVE

נמל יפו, 10:00, כניסה חופשית

נמל יפו

מדי שישי יתקיים הפנינג על קו החוף, בו יתקיימו הופעות חיות של הרכבים מוכרים וצעירים מרחבי הארץ, ביניהם גבע אלון, ירמי קפלן, אסתר רדא ואחרים. בנוסף יהיו במקום שוק מעצבים אורבני בו ישתתפו מעצבים צעירים ולוהטים, ו-Food trucks של מיטב השפים שיציעו אוכל ויאטנמי, אמריקאי, ישראלי ועוד. היום תתקיים הופעה של  Lost Highways, Goldie.

להרגיש נגישות

נמל תל אביב, דק צפוני, 11:00-15:00, כניסה חופשית

צילום: אורן זיו
צילום: אורן זיו

הפנינג ספורט בנמל תל אביב להגברת המודעות לנגישות אנשים עם מוגבלויות וספורט נכים. האירוע כולל הפלגת הזדהות של סירות עמותת אתגרים טיסת הזדהות בשמי הארץ של מונאייר הפנינג חוויתי לכל המשפחה בנמל תל אביב – מגוון רב של מתחמי התנסות חווייתיים בשילוב משחקי ראווה בספורט נכים: כדורסל בכיסאות גלגלים, טניס בכיסאות גלגלים, כדור שער, רוגבי בכיסאות גלגלים, אופני טנדם לעיוורים ועוד.

ג'אז בשדרה

שדרות בן גוריון פינת דיזנגוף, 12:00, כניסה חופשית

סבי בורג'יו

אירועי "ג'אז בשדרה" חוזרים להתקיים בשדרות בן גוריון פינת רחוב דיזנגוף בתל אביב. היום חוגגים את יום הג'אז הבינלאומי מאיטליה עם הפסנתרן סבי בורג'יו, וזמרת האופרה והג'אז מנואלה צ'יונה.

שבת, 2.5

יריד נשים יוצרות ביפו

גן השניים יפו, 12:00-16:00, כניסה חופשית

יריד נשים

יריד נשים יוצרות בהשתתפות נשים יהודיות וערביות של עיריית תל אביב-יפו בשיתוף עם עמותת "ערוס אלבחר". הנשים המשתתפות ביריד יציעו למבקרים שלל מאכלים, מאפים וקינוחים מסורתיים, יצירות ייחודיות בעבודת-יד, עבודות רקמה מסורתית, טקסטיל מעוצב, תכשיטים מקוריים, מתנות וכלי בית, ביגוד, ספרי קפה יאפא ועוד שפע הפתעות נוספות ומיוחדות – והכל מעשה ידיהן.

ראשון, 3.5

חולה אהבה בשיכון ג'

הקאמרי, 20:30

חולה אהבה בשיכון ג'_H

ויקטור, בעל תחנת כבלים פיראטית מקריית ים, משדר לתושבי השכונה סרטים, ספורים דמיוניים וחלומות על עולמות אחרים. עולמו של ויקטור מתהפך כאשר אל השכונה מגיעה מיכאלה, בחורה יפהפייה מהעיר הגדולה. זוהי קומדיה קצת עצובה, על אהבה לא אפשרית, ועל הגבול הדק שעובר בין חיזור להטרדה.

מאת שבי גביזון. בימוי: עדנה מזי"א. משתתפים: שלום מיכאלשווילי, אולה שור סלקטר, דנה מיינרט, אסף סלומון ואחרים

שני, 4.5

שלומי שבן ולהקת בת שבע

המשכן לאמנויות הבמה, 19:00

שלומי שבן. צילום: דודי חסון

המוזיקאי המוערך שלומי שבן ולהקת בת שבע במופע התרמה מיוחד, לרגל עשור להקמת בית הספר "מוזות". "מוזות" הוא תיכון לאמנויות שנפתח עבור בני נוער עם זיקה לאמנות ומוזיקה, שנשרו ממסגרות אחרות. בערב יוצגו עבודות אמנות של אמן הרחוב Know Hope שנוצרו יד עם תלמידי בית הספר.

שלישי, 5.5

Backyard – אורי קצנשטיין

מוזיאון תל אביב, 10:00-18:00

תערוכת יחיד של האמן הרב תחומי אורי קצנשטיין, המציג עבודות פיסול, וידאו ארט, רובוטיקה וסרטים מלאים הומור וסכנה. עבודותיו של קצנשטיין נעות בין מצבי צבירה ובין זמנים באופן מסקרן ובלתי רציף.

רביעי, 6.5

הון אנושי

סינמטק תל אביב, 16:45, 18:45

תאונה מסתורית משנה את חייהם של שלוש דמויות השואפות לעתיד טוב יותר. מותחן פסיכולוגי המציע מבט מקורי על הערך הנזיל של חיי אדם.

במאי: פאולו וירזי, משתתפים: ולריה ברוני טדסקי, ולריה גולינו , פבריציו בנטיבוליו