יוזמים חדשנות: Tel Aviv Innovation Day בשדרות רוטשילד

בשדרות רוטשילד יתקיים ביום ה', 7 במאי אירוע "Tel Aviv Innovation Day" של StarTAU, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב

5 במאי 2015

באירוע יתקיימו שישה מפגשים פתוחים לקהל הרחב בברים שבשדרות, בנושאים שונים הקשורים לסטארט-אפים וחדשנות. ההרצאות יתקיימו באנגלית, ויחלו כולן בשעה 19:30.

פולי בר

Startup + Right Marketing Tools= Awesome Results

עמית לביא מ-Marketing Envy מארח מנהלי פיתוח מסטארטאפים מובילים, כדי להדגים כיצד כלים ומתודות שהם משתמשים בהם עוזרים להצמיח את הסטארטאפים שלהם.

שדרות רוטשילד 60

אוטו רוטשילד

FoodTech a New Tech in Town

באירוע מכירים את העולם החדש של טכנולוגיות המזון (FoodTech) ואת הסיבות שהובילו את חברת שטראוס להקים את Alpha Strauss (קהילת הFoodTech) ואת ה-Kitchen, חממת ה-FoodTech החדשה.

שדרות רוטשילד 45

רדיו איפיג'יבי

Digital Travel

החוויה הדיגיטלית הופכת לחלק חשוב יותר ויותר מחוויית המבקר – והיא גם הפכה לתעשייה של מיליארדי דולרים בשנה. במיטאפ הזה נדסקס את הנושאים והטרנדים החמים בתעשייה הזו.

רחוב שד"ל 7

בוקסא

Impact

בואו ללמוד איך למנף את הכישרון שלכם כדי לעשות "כסף טוב", תוך כדי השפעה חיובית ממשית על חייהם של מיליונים, על ידי שימוש בטכנולוגיות חדשניות בתחומים כמו ביטחון מזון, נגישות למים נקיים, טיפול רפואי דיגיטלי, טכנולוגיה מתחדשת, תחבורה חכמה ועוד.

שדרות רוטשילד 31

בילי ג'ין

EdTech

אנחנו מזמינים אתכם לדבר על עתיד החינוך על כוס בירה. בואו לשמוע על האקוסיסטם החדש והמתפתח של EdTech ולפגוש חמישה סטארטאפים עולים שממציאים מחדש את ספסל הלימודים.

שדרות רוטשילד 10

אלפבית

Fundraising

Startup Stadium מצטרף ל-StarTAU ביום החדשנות לאורך רוטשילד, עם אבי דומושבסקי, נועם בנד, גל קלוקשטין, מנחה: יזהר שי.

אחד העם 54