מאחורי הקלעים של ההייטק: פסטיבל החדשנות DLD נפתח בתל אביב

פסטיבל החדשנות DLD של עיריית תל אביב יפו יוצא לדרך. באירוע Open Startup, מעל למאה חברות הייטק בתל אביב יפתחו את הדלתות ויאפשרו למבקרים הצצה לנבכי התעשייה. בנוסף יתקיים הפנינג "שדרת החדשנות" בשדרות רוטשילד, עם מגוון פעילויות, מיצגים, משחקים ותערוכות לכל המשפחה

13 באוגוסט 2012

אירוע Open Startup

8.9, 19:00-23:00, חברות שונות ברחבי תל אביב, ההשתתפות חופשית

מעל ל-100 סטארט-אפים, חברות הייטק ויוזמות יפתחו את הדלתות לקהל המבקרים ויאפשרו הצצה לאחורי הקלעים של תעשיית ההייטק בתל אביב. החברות יאפשרו למבקרים להתרשם מהפיתוחים המעניינים, מהמשרדים המעוצבים, מהיזמים פורצי הדרך, ויחלקו מהידע והניסיון שלהם.

כל הפרטים באתר הבית

שדרת החדשנות

8.9, 19:00, 23:00, כיכר התרבות ושדרות רוטשילד, כניסה חופשית

בשדרות רוטשילד יתקיים באותו זמן הפנינג המוני שבו מגוון רחב של פעילויות, בהן מיצגי אמנות דיגיטלית בשילוב טכנולוגיה חדשנית, מציאות רבודה- משחק אנימציה בעל מימד Augmented Reality שנראה רק דרך המכשיר הסלולרי; תערוכה ותצוגה של טכנולוגיה ואופנה; יזמות נוער – תערוכת מיזמים טכנולוגיים של בני נוער מרחבי הארץ; Mix The City – מיצג אינטראקטיבי, מוסיקלי, תל-אביבי של האמן קותימן; תערוכת כרזות מדע בדיוני – סצנות מפורסמות מסרטים מוכרים מוצגים על רקע נופי תל-אביב-יפו ועוד. תאורה ייחודית תאיר בין מוקדי הפעילות השונים ותיצור רצף ויזואלי נעים המזמין את המשתתפים לנוע לאורך השדרה.