מזל טוב ישראל: חוגגים עצמאות בתל אביב

העיר תל אביב יודעת לחגוג כל השנה, ובמיוחד אם מדובר ביום העצמאות. גם השנה יתקיימו בעיר מגוון של הופעות מוזיקה, הופעות לכל המשפחה ואירועים שונים בחגיגות יום העצמאות 2015

יום העצמאות בתל אביב. צילום: כפיר בולוטין
יום העצמאות בתל אביב. צילום: כפיר בולוטין
13 באפריל 2015

חוגגים עצמאות בכיכר רבין

22.4, 20:30, כניסה חופשית

החגיגות המרכזיות של תל אביב יתקיימו בכיכר רבין תחת הכותרת "הרחובות שלנו – טיול מוזיקלי בעיר". ינחה את הערב עודד מנשה וישתתפו תאיר חיים, לימור עובד ועוד. כמו כן תתקיים שירה בציבור עם עינת שרוף והופעות של להקות המחול והשירה העירוניות: צעירי תל אביב, התל אביבים, להקת הסטודנטים של אוניברסיטית תל אביב, אביב מחולות, באלנס גבעתיים ורויטל סטודיו למחול.

יום העצמאות בתל אביב. צילום: כפיר בולוטין
יום העצמאות בתל אביב. צילום: כפיר בולוטין

עצמדודס

רחבת המשכן לאמנויות הבמה, 22.4, 20:30, כניסה חופשית

החגיגות מתחילות עם צעירי תל אביב במחרוזת שירי עצמאות, ולאחר מכן יתקיים המופע "הופ ילדות ישראלית" וכן הופעה של שיר מורנו ודניאל ליטמן כוכבי הסדרה "החממה" עם להקת ההיפ הופ הבוגרת של מרכז קהילתי נווה צדק.

החל מהשעה 22:30 יתחילו אירועי רוקדים עצמאות, ריקודי עם אל תוך הלילה עם שרה אביב וגדי ביטון בשילוב כלי נגינה ושירה, ומופע פריצה של רקדני אוניברסיטת תל-אביב, וכמובן, מופע זיקוקי דינור.

יום העצמאות בפארק מנחם בגין (פארק דרום)

עם הופעות של בועז שרעבי, סגיב כהן, להקות מקומיות ומטחי זיקוקין

החל מ-20:30 יתקיימו הופעות של הסינוואנים, יואב יצחק ולהקות מקומיות: מגדלי תל אביב, בית ברבור, נווה אליעזר.

יום העצמאות בפארק דוידוף ביפו

החל מ-20:30 יתקיימו הופעות של שלומי סרנגה, מרגלית צנעני ולהקות מקומיות

סיור לכבוד יום העצמאות ה-67 ויום ההולדת ה-106 לעיר תל-אביב-יפו

23.4, 11:00, 40 ש"ח, ניתן להירשם באתר, למחזיקי כרטיס דיגיתל 1+1

לרגל יום העצמאות ה-67 וציון יום ההולדת ה-106 לעיר תל אביב-יפו, סיור מיוחד המשלב טיול בגרעין ההיסטורי של תל אביב וביקור במוזיאון בית העצמאות בו הוכרזה מדינת ישראל. במהלך הסיור עוברים בין בתי המייסדים של העיר, מגלים מי היה הפושע העברי הראשון וחושפים את סיפורו של הילד הראשון שנולד בתל אביב. במוזיאון בית העצמאות חשים את עוצמתו של יום הכרזת המדינה ומבררים מדוע נבחר דווקא בית זה למעמד החשוב בתולדות עם ישראל. הסיור מתאים גם לילדים. המדריכה שולה וידריך הדליקה משואה ביום העצמאות ה-61 לכבוד 100 שנה לעיר העברית הראשונה.