תרבות קרוב לבית: נפתחת עונת התרבות החדשה של בית אריאלה

בית אריאלה כבר החל בשיפוצים אבל עונת התרבות השנתית תתקיים כבכל שנה, והפעם יצאו הקורסים והסדנאות אל מחוץ לכותלי הספריה ויתקיימו במגוון מרכזים ברחבי העיר

21 במאי 2015

השנה, לאור השיפוצים בבית אריאלה, יתפרשו עשרות האירועים והקורסים על פני שמונה מרכזים ברחבי העיר: סינמטק תל אביב, מרכז ברודט לתרבות יהודית, המרכז למוסיקה וספרייה ע"ש פליציה בלומנטל, בית הצעירים מאז"ה 9, בית עובד העירייה, בניין העירייה, מרכז סוזן דלל ובבית אריאלה.

את הקורסים והסדנאות מעבירים בכירי המרצים בתחומם, המדברים על מגוון של נושאי תרבות, ספרות, אמנות, יהדות, פילוסופיה ועוד. בין המרצים השנה ניתן למצוא את עמוס עוז, דני קרמן ואפרים סידון (סדרת "עברית שפה יפה" – השפה העברית מהמקרא ועד ארץ נהדרת), חיים באר (סדרת "ביידיש זה נשמע יותר טוב", ו"ביאליק – הכל חוץ משירה"), אייל לנדסמן ("השפה הצילומית"), א"ב יהושע ("רומן רוסי" – על התרבות הרוסית והשפעתה על תרבות המערב), דב אלבוים ("הראש היהודי" על אנשי רוח בולטים), עמנואל הלפרין ("מילים ששינו את העולם" – על הנאומים ששינו את ההיסטוריה) ועוד. לצידם יעבירו הרצאות גם מיטב המומחים בתחומי חקר התרבות, הספרות, היהדות, השפה, הפילוסופיה, המחול ותחומים נוספים.

הקורסים יתקיימו החל מאוקטובר 2015 ועד לקיץ 2016.

פרטים, הרשמה ותוכנייה מלאה באתר: www.ariela.today או בטלפון 03-6910146