אצלכם בחצר: תיאטרון תמונע שולח אליכם את אייל שכטר להצגת יחיד

אין תרבות בחוץ – אז למה שלא תזמינו אותה אליכם הביתה? תמונע שולח את "קין" להופעות סלון, ללא מינימום של אנשים בקהל, והתשלום – מחווה של רצון טוב

אייל שכטר ב"קין" (צילום: דוד קפלן)
אייל שכטר ב"קין" (צילום: דוד קפלן)
24 באוגוסט 2020

יעבור עוד זמן רב עד שנוכל להסתכל אחורה ולהבין מה לעזאזל קרה פה, אבל יש דברים שאפשר להעריך עוד בזמן אמת. עולם התרבות מגיב לאט למצב שכופה עליו ראש הממשלה בניהולו הכושל, אבל בשולי הענף כבר אפשר לראות פריחה: הצגות שעולות אונליין, מוזיקת מחאה, הופעות קטנטנות באוויר הפתוח ועוד יוזמות להפגת השממון הצורב.

אחת היוזמות החדשות שייכת לתיאטרון תמונע, שפצח במבצע עד הבית: הצגות אנסמבל תמונע והצגות הפרינג' שיכולות להיות מוצגות בבתים מוצעות לציבור, והתיאטרון עצמו דואג לציוד, סאונד, תאורה וכל מה שכרוך בכך. היוזמה ממש טרייה, ובשלב הראשון מוצעת הצגת היחיד "קין" שכתבה וביימה נאוה צוקרמן, ומככב בה אייל שכטר. "קין עם האות על המצח, מגורש מביתו, התיאטרון, להיות נע ונד", אומרת צוקרמן.

תיאטרון תמונע | תיאטרון בסלון.קין עם האות על המצח מגורש מביתו, התיאטרון, להיות נע ונד.הופעה של קין בחיפה.

פורסם על ידי ‏תיאטרון תמונע‏ ב- יום שני, 24 באוגוסט 2020

אז איך זה עובד? אם חשקה נפשכם בתרבות חיה בבית, כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות למספר הטלפון שמופיע בתחתית הכתבה, ולתאם. לא תידרשו למספר מינימלי של אנשים בקהל, והתשלום – כפי ראות עיניכם, כמחווה של רצון טוב.

ההצגה "קין" מציעה דיון בספר בראשית ובסיפור הרצח הראשון באנושות, שהופך למסע חשוף של המרצה אל עברו, ואל אות הקין שנצרב בבשרו. זאת קריאה חדשה ועכשווית בסיפור התנ"כי, שמגלה כי הסיפור העתיק על קין והבל רלוונטי, חי ובועט אצל כולנו. משך ההצגה: 50 דקות.

להזמנת הצגה: 052-7812636