חינם אבל לא לכולם: 5 אירועי תרבות שווים שלא יעלו לכם שקל

בואו לעשות איתם את הסלסה. פטריק סוויזי וג'ניפר גריי ב"ריקוד מושחת" (צילום: יחסי ציבור)
בואו לעשות איתם את הסלסה. פטריק סוויזי וג'ניפר גריי ב"ריקוד מושחת" (צילום: יחסי ציבור)

אחד ה-MC's הלוהטים בעולם חינם בתדר, אביב גדג' חינם ביפו העתיקה, ריקוד מושחת חינם בסינמטק (כולל שיעור סלסה!), מיה לנדסמן ואור רימר חינם במחוגה, אול נייטר של פרטוק חינם ברומנו. כך נלחם ביוקר המחיה מצד אחד ונקנה אלכוהול בכל המשכורת שלנו מצד שני

6 בספטמבר 2022

1. מבעירים את התדר עם לורד אפקס

לורד אפקס הוא אחד מה-MC's המוכשרים והחמים בעולם, ולא ברור מה עשינו שמגיע לנו כל הטוב הזה אבל בשישי הקרוב הוא נוחת בתדר יחד עם מה שמסתמן כאירוע ההיפ הופ החם של השבוע, כולל מופע חימום של הראפר הבריטי Deema ואפטר פארטי ברפי. וכל הוואו הזה בכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי, החל מהשעה 20:30. בקיצור תבואו בצהריים. עוד פרטים בעמוד האיוונט.

2. ריקודים מושחתים ברחבת הסינמטק

כל מה שצריך לדעת זה שסרט הקאלט "ריקוד מושחת" חוגג 35 שנות ריקודים מושחתים, ואם אתם רוצים להיות אזרחים מועילים ולהשתתף בויכוחי הרשת על הסרט – מעשיה פמיניסטית מעצימה או אגדה מיזוגנית לנרמול אינוס קטינה? – יש לכם הזדמנות לרענן את הזיכרון: בחמישי ב-20:00 יערוך הסינמטק הקרנה חינם של הסרט לכבוד החג, ומיד אחריה יוכלו הצופים להינות משיעור סלסה קבוצתי או לכל הפחות לומר זה לזה שנובאדי פוטס בייבי אין דה קורנר. עוד פרטים? קחו שיהיה לכם

3. ריקודים עוד יותר מושחתים ברומנו

אם סוגרים את בית רומנו אנחנו שורפים את העיר. כאילו לא מספיק שבקומה הראשונה תתרחש בשישי הפארטייה הנ"ל של לורד אפקס ושות', בקומה מעל תתקיים ברומנו מסיבה בניצוחו של פרטוק, מהטובים והאהובים בתקליטני תל אביב שמנגנים כיום בעיקר בחו"ל, והוא ירעיף על הבאים אול נייטר וינגן כרגיל מה שבא לו ותהיה מסיבה אש. הכניסה חינם אך בהרשמה מראש בלבד. נרשמים פה (כאילו לא ממש פה, תקליקו ותראו נו, ככה עושים באינטרנט).

4. אביב גדג' בהופעה בכיכר קדומים

ליין ההופעות "מוזאיקה" בכיכר קדומים שביפו העתיקה ממשיך להביא הופעות חינם פצצה גם בספטמבר, באדיבות העירייה, ובחמישי הקרוב ירטיט בה את הלבבות אביב גדג' בהופעה שתכלול חומרים מאלבומי אלג'יר ועד אלסום הסולו האחרון שלו. את גדג' המצוין תמיד תלווה להקה של אול-סטארס רציניים: רון בונקר בגיטרות, יהוא ירון בבס, מאיה בלזיצמן בצ'לו, איתי שטרית בקלידים ואביב ברק בתופים. והנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

5. מסיבת השקה רכילותית בתא תרבות המחוגה

עיתון הרכילות האהוב עלינו, Gossip TLV, מאיים להשיק את עצמו במסיבת חינם ל-VIP בלבד שתתרחש בתא תרבות מחוגה, חממת התרבות של עיריית תל אביב-יפו שברחוב המחוגה. חוץ מכל הרכילויות החמות על גלעד שליט – זה מה שמעניין את הצעירים היום – תוכלו לפגוש שם גם תקלוט של אלכס קרוז והופעה של הפאוור סטריינג'רס, הלא הוא ההרכב הזוגי הנהדר של מיה לנדסמן ואור רימר. זאת אומרת שיש כאן מסיבה והופעה גם יחד. ל-VIP. ואולי אתם VIP.  ואולי אתם לא רוצים לדעת.

>> תרבות החינמים: איך לצרוך תרבות בעיר בלי להוציא כסף