אין שקל יש תרבות: סרטים! מסיבות! הופעות! חינם! בתל אביב!

האחים צברי (צילום: גוני ריסקין)
האחים צברי (צילום: גוני ריסקין)

האחים צברי מפוצצים את התדר! עמית איצקר שורף את קפה שפירא! יסמין מועלם חורכת את נמל יפו! כל העיר אש אש אש בשלל אירועי תרבות חינמיים שאספנו עבורכם בקפידה כדי שתוכלו לבזבז יותר כסף על אלכוהול וסמים ולמות צעירים. וכך נילחם ביוקר המחיה

13 בספטמבר 2022

עוד שבוע חולף על העיר תל אביב, עוד שבוע של הישרדות בין פקקים, חסימות כבישים ותמ"א 38 עובר על תושבי תל אביב, עוד שבוע של הוצאות מטורפות וכסף שפשוט עף מהכיס בכל יציאה מהבית. האם זה חייב להיות כך? כן. אבל בשביל זה אנחנו כאן. כלומר, כדי למצוא לכם אקשן תל אביבי משובח בשלל אירועי תרבות שיאפשרו לכם לשמור את הכסף לדרינקים ולצמצם נזקים לכיס. זוהי משימת חיינו. יש כאן משהו לכולם חוץ מלתומכי בן גביר. לכם אין כלום. קישטא.

1. עצבני ומהיר בקפה שפירא

סרטו הכיפי, הנהדר, החשוב תרבותית, הכיפי, המוזיקלי והכיפי של עמית איצקר על מועדון הפטיפון, הלייבל פאסט מיוזיק והסצנה שהתפתחה בעיר סביבם, מגיע מחר (רביעי, 20:00) להקרנה חגיגית בקפה שפירא. לאחר ההקרנה יתארח איצקר לשיחה עם הנוכחים. הכניסה חופשית (תרומה מומלצת להמשך פועלו של פרויקט דוקו שפירא: 15 שקלים). וכל הפרטים מחכים לכם כאן.

2. האחים צברי במופע אור קולי בתדר

אם אתם יודעים מי זה האחים צברי אתם לא צריכים שנכתוב כאן שום דבר חוץ מהעובדה שבשבת הם יתכנסו למופע אורקולי מיוחד עם צ'יפס ונקניקיות בתדר, ולטענתם מדובר במופע אחרון לתקופה הקרובה, אבל אי אפשר להאמין לאף מילה של האנשים האלה. ואם אתם לא מכירים את האחים צברי? אז זאת ההזדמנות שלכם ואל תחמיצו אותה. ואם יש לכם צורך בפרטים נוספים? אז אתם יודעים מה לעשות, אל תטרידו אותנו.

3. יסמין מועלם לייב בנמל יפו

מזמן לא עפנו על הנסיכה החדשה של המוזיקה הישראלית, אבל עכשיו היא מתחממת לקראת הוצאה של חומרים חדשים ואתם תוכלו לשמוע את חלקם בהופעה חינמית שתתרחש על המזח הצפוני של נמל יפו בשישי אחה"צ (פתיחת שערים ב-15:00, הופעה ב-16:00, שקיעה יפה ב-19:00 ובריזה מתי שאלוהים תרצה), יחד עם הלהיטים מאלבומה הקודם כמובן. כל מה שאתם צריכים לדעת על ההופעה ועל החיים בכלל – כאן.

4. צפייה חתרנית ב"קלולס" בגדה השמאלית

מועדון הקולנוע של הגדה השמאלית יארח במוצ"ש (20:00) את שרון מרקוס רומם, חוקרת ומלמדת קולנוע כבר למעלה מ-20 שנה, שתסביר תוך צפייה למה "קלולס" הוא אחד מסרטי הנעורים הראשונים ששם במרכז אחווה נשית וגיבורה שמרוכזת בעצמה ובכל זאת מעוררת אמפטיה וסימפטיה. נשאל (ונענה) יחד האם זה באמת סרט רק על אופנה, האם יש דרך לתרגם "קלולס" לעברית ומה הופך סרט "שטחי" לקלאסיקה שחוצה דורות. וכאן יש פרטים

5. DGTL Pre-Party בתדר

פסטיבל דיי זירו במצדה בוטל, סצנת הטכנו במשבר עמוק, אבל אנחנו לא מוותרות: פסטיבל DGTL שיתקיים בסוף החודש בפארק הירקון הולך ומתקרב, והתדר נערך לקראתו עם פרה-פארטי חגיגית שבמרכזה מופע הלייב המדובר של עומרי סמדר המעולה, ומיד לאחריו מסיבה ברפי עם הדי.ג'ייאית האמסטרדמית הלוהטת קלואי, וחימומים של דיפה עם יוגו על הסגירה. זה יהיה אש, זה יקרה בשישי והכניסה חופשית מעל גיל 23. עוד פרטים כאן

6. פסטיבל ערביט ביפו העתיקה

שלושה ימים של הופעות מוזיקה ערבית עדכנית על התפר שבין היפ הופ, אלקטרוניקה ודבקה? וואי בבקשה כן. יפו העתיקה תלבש חג עם ליין אפ מרשים של הופעות במספר לוקיישנים באוויר הפתוח, כולל הופעות של ההרכבים המעולים זאנוביה, דה הולווייז, דאם, וגם לינה מח'ול, לונא אבו נאסר וסאז (ושלא תעזו להחמיץ את הראפר האדיר וולא סבאיט עם ההרכב מיניסטרי אוף דאב-קה). הכל חינם והכל קורה בחמישי, שישי ושבת הקרובים. והנה כל האיך-קוראים-לזה עם הליינאפ והשעות.