הסרטונים הוויראליים שפספסתם בסוף השבוע

יצאתם לבלות בסופ"ש? זה מה שקרה בינתיים ביוטיוב: קמפיין טבעוני חדש, נהג פרוע מקבל את העונש הראוי לו ומה קורה שמניחים יד על שולחן מכוסה במלכודות עכברים

30 במרץ 2014

דארת' ויידר בדרך לנשיאות אוקראינה?

יש עתיד עם הסית'? דארת' ויידר הכריז בסוף השבוע על מועמדותו לתפקיד נשיא אוקראינה, לקראת הבחירות שיתקיימו במדינה בחודש מאי. ויידר עומד בראש מפלגת האינטרנט האוקראינית, וזו לא הפעם הראשונה שהוא מראה את פרצופו, או ליתר דיוק את תחפושתו, ברחובות אוקראינה. בקרוב אצלנו?

נהגים מניאקים, הם בכל מקום

כבר הרבה זמן לא היה סרטון שצולם באיכות כה עלובה (ולאורך!) ובכל זאת הפך לויראלי. גולשת בשם Florida Driver תיעדה נהג שניסה, ולבסוף הצליח, לעקוף אותה + אצבע משולשת, טאץ' נחמד לסיום. שלוש שניות לאחר מכן הנהג עשה תאונה. הסרטון עורר זעם רב ומשך הרבה טוקבקים ארסיים, אבל לא רק על הנהג הפרוע – אלא גם על המתעדת, שחסמה בינתיים את האפשרות להגיב לסרטון. תגידי, לא אמרו לך שלא מתעסקים עם הטלפון בנהיגה?

ילדים הם הבכיינים הטובים בעולם

אחרי שכל העולם כבר למד בעל פה את "Let It Go", הגיע הזמן ששירים אחרים מהלהיט של דיסני, "לשבור את הקרח" / "Frozen", יהפכו לויראלים. הפעם מדובר בשיר הכי עצוב בסרט, "Do You Want To Build a Snowman",  בגרסה הפי אלף יותר דרמטית. כשהילדה הזו צורחת "I started talking to the pictures on the walls" אפשר לרגע לחשוב שאולי היא באמת איבדה את שפיותה אחרי שנטשו לבד בארמון, אבל בפועל בסך הכל מוציאים לה שבב עץ קטנטן מהרגל.

האינטרנט בדק כדי שאתם לא תצטרכו

והפעם – תראו מה קורה כשמניחים יד על שולחן מכוסה במלכודות עכברים. בהילוך איטי.

זהירות, טריגר

רותם סלע, טבעונית חדשה יחסית, נרתמה למאבק כנגד תעשיית החלב בסרטון חדש. סלע מציגה גרסה ישראלית לסרטון בשם "My Story", את סיפורה של פרה בתעשיית החלב, שהופרדה מאמה לאחר ההמלטה ובהמשך הרתה, המליטה ונפרדה מהעגלה שלה גם היא.