המדריך: דברים שווים לעשות השבוע בחינם (06.7-12.7)

כל המסיבות, ההופעות, התערוכות והארועים הכי טובים ומעניינים שקורים השבוע בתל אביב. לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס

מאוורות את השחי. מסיבה בבוטלג. צילום: ישראל ג'ושוע
מאוורות את השחי. מסיבה בבוטלג. צילום: ישראל ג'ושוע

מוזיקה

הספוג: פופ אפ שופ

TED של היפ הופ. מה זה אומר? הזדמנות בשבילכם להשלים פערים בנוגע להשכלת ההיפ הופ שלכם עם הרצאות של סגול 59, מתן שרון ועדי טוכטמן לצד תקלוט של אביב טאליס ורוז־אי ושיחה עם מיכאל כהן (כהןביטס). כי כולם יודעים נורא חשוב להשכיל בחמישי בלילה, וקל לעשות את זה דרך הרגליים.
תדר, בית רומנו, דרך יפו 9 תל אביב, חמישי (6.7) 21:00

[tmwdfpad]

אמנות

קוף – תערוכת פוסטרים

תערוכת יחיד של KOF, שהוא חלק מקולקטיב האמנים סיקרט סטאש, מה שאומר שתהיה לכם הזדמנות להשיג או לפחות להכיר פוסטרים קצת יותר לגיטימים מהדיוקן ההוא של קריימר שאתם מתעקשים לתלות בדירה.
הנסיך הקטן, נחלת בנימין 18 תל אביב, חמישי (6.7) 20:00

אמנות

המדרשה: תערוכת בוגרים

המדרשה לאמנות בבית ברל מציגה את תערוכת הבוגרים של לימודי ההמשך שלה, שיציגו פחות או יותר בכל מדיום אמנותי מוכר, מדיגיטל ועד אמנות פלסטית, ואז ינסו להשיג את הטרמפ הכי קרוב לכפר סבא.
הירקון 19 תל אביב, חמישי (6.7) 20:00

יריד

א־גאראזש־סייל

חשבתם שהקונספט של גאראז' סייל תופס רק בשביל פאשניסטות שלא רוצות לזרוק לזבל חצי ארון לפני הטיסה לחו"ל אז הן מארגנות מכירת בית? תחשבו שוב. מכירת החצר של הבית הישראלי ליידיש היא הזדמנות לעבור במכונת זמן למקומות אחרים, קרים יותר. כבר טוב.
בית ליוויק, דב הוז 30 תל אביב, שישי (7.7) 11:00

מוזיקה

ג'אז זה מגניב

אירוע ההמשך של התדר ממשיך את סדרת "ג'אז זה מגניב", הסדרה עם השם הכי נתון לוויכוח בעיר, לאחר צהריים של הופעות חיות ותקלוטים סביב שורשי ההיפ הופ, עם רוטס אוף היפ הופ והקווינטט של ירון אוזנה במחווה להרבי הנקוק.
תדר, בית רומנו, דרך יפו 9 תל אביב, שבת (8.7) 16:00

שירה

בלי ניקוד – במת ספוקן וורד

הפואטרי סלאם כבר הגיע לטלוויזיה ועכשיו לא נעצור עד שכל ז'אנר שמשלב דיבור בחרוזים יעשה גם הוא את הפריצה, כך שבמת הספוקן וורד של הנסיך יכולה להיות המקום שממנו יגיע… כוכב הספוקן וורד הבא?
הנסיך, נחלת בנימין 18 תל אביב, שני (10.7) 18:30

מוזיקה

שיווה ביווה

השקת המיקסטייפ החדש של שיווה ביווה וקולות מאפריקה בכולי עלמא תכיר לכם גרוב מהיבשת שהמציאה את הגרוב, מאנשים שהפכו לשליחות את המטרה של הפצה של מוזיקה אפריקאית מעודכנת בישראל.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שבת (8.7) 22:00

סרטים

סינמה פארק

נראה שאחרי יותר מדי מסיבות בלילה הלבן נמצא השימוש ההגיוני לאוזניות: קולנוע אוזניות. המרכז הגאה משתמש בטכנולוגיה כדי להקרין שלושה סרטים במקביל בלי להפריע לאף אחד. זה נשמע כל כך הגיוני שלא ברור איך לא עלו על זה קודם.
המרכז הגאה, טשרניחובסקי 22 תל אביב, שלישי (11.7) 20:30

מופע

Tel Aviv Water Show

את החסך של מזרקה בשילוב מופעי אש ומים שנוצר בחייכם בעקבות העבודות בכיכר דיזנגוף מבטיח למלא מופע המים הזה, שיתקיים בנמל עד 27 בחודש בשעות הערב.
טוקהאוס, התערוכה 3, נמל תל אביב, חמישי (6.7) 20:15

אמנות

I Was Here

אמנים מתחומי הציור, האיור, האופנה, הפיסול, הגרפיטי, הצילום, הפרפורמנס והווידיאו ארט נפגשים בקן הקוקייה החדש שבכניסה לשוק הפשפשים לתערוכה עם נושא קבוצתי. מה הנושא? ובכן, המשפט שמופיע בכותרת.
קן הקוקייה, נעם 3 תל אביב, רביעי (12.7) 20:30