המדריך: דברים שווים לעשות השבוע בחינם (1-7.6)

כל המסיבות, התערוכות, הסרטים והאירועים השווים. לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס

יובנטוס נגד ריאל מדריד, ליגת האלופות (צילום: Getty Images)
יובנטוס נגד ריאל מדריד, ליגת האלופות (צילום: Getty Images)

ספורט

גמר ליגת האלופות

צפייה בגמר ליגת האלופות יכולה להיות גיהינום עלי אדמות אם לא בוחרים את הקהל והמקום בקפידה. לכן כדאי לתפוס את ההקרנה המיוחדת של חבורת הזווית, פורטל הכדורגל המעולה ששם למטרה לשפר ולשדרג את השיח הספורטיבי בארץ.
בגבי, בן יהודה 89, שבת (3.6) 20:00

גיימינג

טורניר טקן 7

לא מתעניינים בגמר ליגת האלופות ומחפשים אירוע אחר על תקן "האירוע הסחי אבל הידידותי ומקרב הלבבות לשבת"? ובכן, השקת המשחק Tekken 7, שמקרב לבבות תוך כדי בעיטה סיבובית לראש מציע פרסים למקצוענים ואופציה להתמכרות והרס הזמן הפנוי למתחילים.
שלוותא, נמל תל אביב, שבת (3.6) 17:00

אוכל

פיקניק שבועות

אתם יכולים לנסות לארגן קרוב משפחה מרוחק כדי ללכת לטקס שבועות "מסורתי", עם נאומים של רכז הרפת וריקוד שיבולים שמעניין כמו צבע מתייבש – או שאתם יכולים לארגן סל פיקניק ושמיכה וללכת לפיקניק שבועות, באזור שאפילו יש בו חניה. קל.
פארק החורשות, דרך בן צבי 71, חמישי (1.6) 16:30

ספרים

המסמר האחרון ודי

אירוע של שבוע הספר בסימן מלנכולי: ערב פרידה מכתב העת הוותיק "מסמרים", שסוגר את שעריו. יעלו ויקריאו רוני גלבפיש, רון דהן, עדנה שמש ועוד המון כותבים שלקחו בו חלק לאורך הגיליונות.
המגדלור, לבונטין 1, חמישי (1.6) 20:00

"מסמרים" (צילום: שי נייבורג)
"מסמרים" (צילום: שי נייבורג)

פאנל

קשר עין

מה עושים הורים שמגלים שבנם הקטן מאובחן על הספקטרום האוטיסטי? שיחה אישית בין אור אלתרמן ברנע לאור ברנע על המסע האישי שעברו מרגע האבחון ועד היום.
מרכז קהילתי דב הוז, דב הוז 16 תל אביב, רביעי (7.6) 20:30, בהרשמה מראש

אמנות

Bad Taste

תגידו מזל טוב לכיבוש שחוגג השנה יובל. ומה נקנה למי שכבר יש לו הכל כולל עם משלו? מובן שתערוכת אמנות מתוך אוסף עיתון "הארץ". כי כשבאמת אוהבים ומכירים זה את זה כל כך הרבה זמן, כדאי ללכת על המוכר.
גלריה מינוס אחת, שוקן 18, שישי (2.6) 11:00

מסיבה

Teder Day & Night

התדר משתפים פעולה עם מותג הג'ין בומביי סאפייר בערב ראשון בסדרה שמקדמת את הקצפת של המוזיקה האלקטרונית הצעירה. וכן, זה בחינם וזה מתחיל מוקדם ונמשך לפחות עד שייצאו שלושה כוכבים.
תדר, דרך יפו 9, שבת (3.6) 16:00

התדר. צילום: אריאל עפרון
התדר. צילום: אריאל עפרון

רייב ים תיכוני

רייב בניצוח אורגונייט – התשובה של דרום תל אביב לדי אנטוורד – שיערבבו השפעות פוסט סובייטיות, מזרח תיכוניות ויפואיות כאילו אנחנו אלופי העולם בקליטת עלייה.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שלישי (6.6) 21:00

קולנוע

פסטיבל קולנוע רחוב בשפירא

הנה משהו שאפשר למצוא ברחוב בשפירא שאפילו החזית לשחרור דרום תל אביב לא יוכלו להתנגד אליו: פסטיבל קולנוע עצמאי בגינות השכונה שנותן במה ליוצרים צעירים, רובם תושבי השכונה.
ברחבי שכונת שפירא, רביעי (7.6) 15:00

שירה

המצעד הפואטי

הפוסטים שלכם בפייסבוק היו מאוד מעניינים, אבל יש גם אנשים שאשכרה עושים משהו למען הקהילה הגאה בצ'צ'ניה, זו שהשלטונות חוטפים בימים אלו למחנות ריכוז. ערב שירה גאה בתולעת ספרים ינסה לגייס כסף כדי לעזור לאחינו הצ'צ'נים.
תולעת ספרים, מזא"ה 7, רביעי (7.6) 19:30