דברים שווים לעשות השבוע בחינם (16-22.3)

מיקה שדה בהופעה אקוסטית, כולי עלמא מארגנים מסיבה צ'יליאנית, המשורר שגיא אלנקוה משיק ספר חדש ומאיר דיזנגוף חוגג יומולדת. לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס

מיקה שדה. צילום: הילה מג'יק
מיקה שדה. צילום: הילה מג'יק

ספרים

ארי סת' כהן

שבוע האופנה נגמר אבל הסטייל נשאר: צלם האופנה ארי סת' כהן יגיע למגדלור כדי לדבר ולחתום על ספריו שמתעדים מתלבשים מצטיינים שחצו את גיל 60.
המגדלור, לבונטין 1, שישי (17.3) 12:30

ארי סת' כהן

[tmwdfpad] 

אמנות

הארץ המובתחת

הזדמנות אחרונה לצפות בתערוכה של המאייר ותופעת הטבע זאב אנגלמאיר שבה מוצגים קולאז'ים שיצר לספר בראשית, בובות בד של שושקה, מובייל גפילטע ועוד יצירות מופרעות.
בית העיר, ביאליק 27, חמישי (16.3) 20:00

הארץ המובתחת של זאב אנגלמאיר (צילום: עמרי לחמן)
הארץ המובתחת של זאב אנגלמאיר (צילום: עמרי לחמן)

שירה

משוררים בעקבות משוררים

לכבוד יום השירה הבינלאומי ייערך בתיאטרון הסמטה אירוע שבו משוררים צעירים יקריאו שירים שכתבו בהשראת משוררים מפורסמים, בהם רחל, לאה גולדברג ויונה וולך.
תיאטרון הסמטה, סמטת מזל דגים 8, שלישי (21.3) 20:30

שירה

השקת הספר החדש של שגיא אלנקוה

משורר הבדידות המזהרת ואהוב הסצינה הספרותית משיק ספר חדש בשם "מחלת ים של להיות עצמי". בהשתתפות: אגי משעול, נוית בראל, רועי צ'יקי ארד, דוד ניאו בוחבוט, ערן הדס ועודד כרמלי.
האוצר, הר סיני 1, שלישי (21.3) 21:30

מסיבה

Earthquake

לקראת הגעת להקת האלטרנטיב Follakzoid לארץ בסוף מאי, יערכו בכולי עלמא מסיבה פסיכדלית בהשראת סצנת האלטרנטיב הצ'יליאנית, כולל מהדורה מוגבלת של משקה הפיסקו והרבה אמפנדס.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שלישי (21.3) 21:00

FOLLAKZOID (צילום: Ion Rakhmatulina)
FOLLAKZOID (צילום: Ion Rakhmatulina)

מוזיקה

מיקה שדה

עם יציאת "Birds & Guitars", אלבומה הראשון שכולו נכתב באנגלית, מגיעה מיקה שדה להופעה אקוסטית בליווי שני נגנים בהאוס אוף מארלי.
האוס אוף מארלי, דיזנגוף סנטר, דיזנגוף 50, שישי (17.3) 13:30

הרצאה

עולם ללא איידס

הרצאתה של ד"ר נטליה פרוינד תעסוק במגפה של המאה ה־20 – האיידס, בהתפתחויות בתחום המחקר והרפואה, ובמאמצים שנעשים כדי למגר את הנגיף מן העולם.
דיזי פרישדון, דיזנגוף 121, רביעי (22.3) 19:00

קולנוע

בית האילמת

במסגרת סדרת דוקומנטרי בשפירא יוקרן הסרט "בית האילמת" המתעד בניין פלסטיני שננטש על ידי תושביו ונותרו בו רק אישה חירשת ובנה הצעיר. לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם היוצרת תמר קיי.
קפה שפירא, רלב"ג 15, ראשון (19.3) 20:00

ספורט

יוגה צחוק

מזג האוויר מתחיל להתחמם ועדיין לא דביק ומעיק, וזה בדיוק הזמן להצטרף לסדנת יוגה צחוק במדשאת גן מאיר שאמורה לאזן את הגוף והנפש ולכל הפחות תיתן לכם סיבה לצחוק שעה רצוף.
גן מאיר, טשרניחובסקי 22, שישי (17.3) 12:00

הרצאה

יום הולדת לדיזנגוף

יום ההולדת של ראש העיר המיתולוגי מאיר דיזנגוף יצוין בסדרת הרצאות בנושא 100 שנה לגירוש יהודי תל אביב. המסיבה הכי מרימה מאז יום ההולדת של אביה.
בית דיזנגוף, שד' רוטשילד 16, חמישי (16.3) 19:00

ילדים

אלדין

במסגרת אירועי שבת בתחנה יתקיימו כל שבת הצגות ילדים, והפעם: סיפורו של אלדין אשר מוצא מנורת קסמים וממנה יוצאת שדה המבטיחה להגשים לו שלוש ממשאלות לבו.
מתחם התחנה, קויפמן 2, שבת (18.3) 11:00

אלאדין