המדריך: דברים שווים לעשות השבוע בחינם (18-24.5)

כל המסיבות, ההופעות והארועים הכי שווים בת"א. לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס

וויטני יוסטון (צילום: גטי אימג'ס)
וויטני יוסטון (צילום: גטי אימג'ס)

מוזיקה

גדי רונן

לחובבי ליריקה מושקעת והרבה לב במיקרופון: המוזיקאי גֶדי רונן ("החצר האחורית", "1:1) מגיע עם אלבומו החדש "אומרים שזה אתה" להופעת הרכב משובחת, בה יארח את עומר לוז ("התפוחים").
הקונטיינר, נמל יפו, חמישי (18.5) 21:00

[tmwdfpad]

נקמת הטרקטור

"נקמת הטרקטור" במופע חשמלי עם כל המלנכוליה המענגת, הגיטרות המייללות והקול השבור של אבי בללי. הזדמנות מעולה לשמוע את גרסת 2017 לשירים כגון "משחק של דמעות" ו"עפיפונים", שהפכו לקלאסיקות רוק.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שלישי (23.5) 22:00

קולנוע

וויטני יוסטון

וויטני יוסטון לא מתה ממנת יתר – היא מתה מלב שבור. כך לפחות טוענים רבים ממכריה המרואיינים ב"וויטני יוסטון: להיות מי שאני" – סרט תיעודי על חייה של הזמרת האגדית, שיוקרן במסגרת פסטיבל דוקאביב.
גן הפסגה יפו, חמישי (18.5) 20:30

תיאטרון

סלון עירוני

שחקני גלריית תיאטרון החנות מופיעים עם יצירתם החדשה "Radio Play" – דרמת ריגול קומית בהשראת תסכית רדיופוני, במסגרת אירועי סלון עירוני של עיריית תל אביב־יפו המארחת בלובי העירייה אמנים מכל התחומים.
בניין העירייה, אבן גבירול 69, רביעי (24.5) 20:00

אורבני

קבלת שבת

אם המונח "קבלת שבת" מרפרר לכם לרבנים צבאיים עם נרות וביסקוויטים עבשים, תחשבו שוב. בקבלת השבת של הישיבה החילונית בתל אביב צפויים הופעה של איה זהבי פייגלין, אוכל הודי ועוד.
הגן הבוטני בישיבה החילונית, הרצל 155, שישי (19.5) 18:00

איה זהבי פייגלין. צילום: מיכאל טופויול
איה זהבי פייגלין. צילום: מיכאל טופויול

מסיבה

סיום קורס DJ

מסיבת הסיום של קורס DJ במכללת BPM מזמינה אתכם להכיר מלא תקליטנים אנונימיים, שיום אחד יהיו אולי השמות החמים ביותר בעולם הקרחנה. בהנחיית DJ אייל גולדמן, מנחה הקורס.
גג מכללת BPM, בן אביגדור 2, שני (22.5) 18:30

Buxa Raps

"Buxa Raps", ליין ההיפ הופ האימתני של הבוקסה, מארח כמה מהשמות החמים ביותר בסצנה. בין היתר יגיע היישר מברלין די.ג'יי Shoeshine, בתערובת ייחודית של סול, פאנק דיסקו והיפ הופ.
בוקסה, שד' רוטשילד 31, שלישי (23.5) 21:00

ילדים

הבית בקצה הרחוב

מדי שבת הופך מתחם התחנה למסיבת גן ססגונית עם סדנאות, תיאטרון רחוב ויריד איכרים לטובת ההורה המלווה. הפעם תעלה ההצגה "הבית בקצה הרחוב", עיבוד חדש ומקורי לסיפור "דירה להשכיר".
מתחם התחנה, קויפמן, שבת (20.5) 11:00

פרפורמנס

ערב טיוטות מהסמארטפון

טיוטות הן כנראה צורת הכתיבה החשופה ביותר שיש: לא מעובדת, לא מווסתת ולפעמים מגוחכת. בבוקסה מעלים בפעם הרביעית ערב "חמוד וטיפשי", כהגדרתם, שבו הטיוטות יוצאות מהמגירה הדיגיטלית ועולות על הבמה.
בוקסה, שד' רוטשילד 31, שבת (20.5) 20:30

ספרים

"אני מייקי"

גליה עוז, הסופרת זוכת פרס ראש הממשלה (וגם הבת של), משיקה את "אני מייקי" – ספר ילדים חדש שפונה דווקא למבוגרים, עם תמהיל של הומור ועצב. בהשתתפות פרופסור נורית גרץ ואחרות.
המגדלור, לבונטין 1, חמישי (18.5), 20:00