דברים שווים לעשות השבוע בחינם (2-8.2)

כל ההרצאות, ההופעות, התערוכות וההצגות ששווה לעשות השבוע בלי לפתוח את הארנק

זוהרה. צילום: ליטל נידם
זוהרה. צילום: ליטל נידם
1 בפברואר 2017

הרצאה

אדם שצועק את שחסר לו

אתגר קרת, הסופר שגרם לכם לבכות על מר גורלו של חזיר חרסינה יקריא מיצירותיו, ויספר איך עולים לו רעיונות לסיפורים קצרים חדשים, מה עומד מאחוריהם ומה מניע אותו להמשיך לכתוב.

דיזי פרישדון, דיזנגוף 121, שני (6.2) 19:00

[tmwdfpad]

מסיבה

חפלה בכרם

בחלל – כראוי למקום בו אף אחד לא שומע אותך צורח – מתחילים לחגוג מוקדם בבוקר, עם חפלה שתפתח לכם את סוף השבוע בצורה הכי מרימה שיש. יתארחו די.ג'יי אייטולה בסט קסטות לוהט, להקת צלילי העוד ועוד הפתעות.

חלל, מלן 43, שישי (3.2) 11:00

מוזיקה

זוהרה

רגע לפני שהיא ממריאה ללונדון, זוהרה, אחת היוצרות האלקטרוניות המסקרנות של השנים האחרונות, תבוא להופעה בתדר ותבצע שירים מאלבומה החדש "Growing up Anyways".

תדר, דרך יפו 9, שני (6.2) 21:00

זוהרה מגיעה להרים בתדר. צילום: גוד ג'וד וגאיה סעדון
זוהרה מגיעה להרים בתדר. צילום: גוד ג'וד וגאיה סעדון

מסיבה

אננס

טריו הדי.ג'ייות הנשי אננס יבוא לחמם את האווירה בכולי עלמא, עם מוזיקה ממדינות שבהן תמיד קיץ: שיווה ביווה עם קולות מאפריקה, ג'האל ניו ציון עם מוזיקת רגאיי וליה עם ביטים טרופיים.

כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שבת (4.2) 22:00

אמנות

חזרתו של ההבדל

האמנית ראומה חיות יוצרת קולאז'ים קטנים ואינטימיים המורכבים מתמונות מאלבומה המשפחתי לצד דימויים ממגזיני אופנה ודמויות מהאמנות הרומית הקלאסית. יצירתה מערבבת בין דמיון למציאות ובין פנטזיה לביוגרפיה.

בית האמנים, אלחריזי 9, חמישי (2.2) 19:30

ספרות

פואטיקה של שיבוש

מגזין הספרות העולמי "גרנטה" ישיק גיליון חדש בנושא שפות זרות, שיעסוק בבגבולות השפה ומקומו של הגוף בתהליך הכתיבה: כיצד הוא נוכח, איפה הוא מופיע ומתי ומה הוא מסתיר?

בית אחותי, מטלון 70, חמישי (2.2) 19:00

ילדים

החתול במגפיים

הצגה המבוססת על סיפור הילדים המוכר: חתול חכם במיוחד שמשום מה לא אוהב ללכלך את כפות הרגליים שלו, משנה את חייו של נער צעיר, לא לפני שהוא מוציא לפועל מגוון תחבולות נגד בני הכפר.

מתחם התחנה, קויפמן 2, שבת (4.2) 11:00

אמנות

אחרי השרפה

בכולי עלמא תוצג תערוכה קבוצתית לכבוד ט"ו בשבט המוקדשת לגל השרפות שפקד את צפון הארץ בנובמבר האחרון, והצית אצל האמנים השראה ליצור איורים, הדפסים ואפילו דגמים אדריכליים העוסקים בהתחדשות.

כולי עלמא, מקווה ישראל 10, פתיחה: שני (6.2)

אמנות

ארכיאולוגיה עתידית

תערוכה המוקדשת לעבודתו של האדריכל והאמן איל לנדמן, המתעסק בקשר המורכב בין האדם לטבע. בתערוכה אפשר יהיה לראות מדימויים אדריכליים פנטסטים עד עבודות אמנות מופשטות.

סטודיו אדריכלות, פלורנטין 28, חמישי־שבת (2־4.2)

סרטים

סרטי בוגרים

בית הספר מנשר לאמנות מציג את סרטי הביכורים של 12 בוגרי בית הספר. אולי תכירו שם את ארי פולמן הבא; ואם לא, במקרה הכי גרוע… הזכרנו שיש אלכוהול חינם?

סינמטק תל אביב, שפרינצק 2, שישי (3.2), 12:00