דברים שווים לעשות השבוע בחינם (2-8.3)

כל הארועים, המסיבות, ההרצאות והתערוכות ששווה לצאת בשבילן מהבית. לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס

בועות סבון (Shutterstock)
בועות סבון (Shutterstock)

ספרים

לילות טוקיו

השקת ספרו של ג'ייק אדלסטיין, עיתונאי אמריקאי שמגיע לתדר כדי לספר איך הפך מעיתונאי שמסקר את הצד האפל של החברה היפנית לשם ברשימת המבוקשים של היאקוזה.
תדר, דרך יפו 9, חמישי (2.3) 19:00

[tmwdfpad]

עירוני

Bubble Parade

לקראת האביב פרויקט הבועות הגדול חוזר לכיכר הבימה, עם מסיבת הבועות הראשונה של העונה. במקום יוצבו גיגיות ענק של סבון נוזלי, ליצנים ואקרובטים שיעזרו לכם להתחבר לילד או להיפי הפנימי שלכם.
כיכר הבימה, שישי (3.3) 12:30

מסיבה

טרום פורים באברקסס

באברקסס לא יכולים להתאפק עד החג ומתחילים את חגיגות הפורים כבר השבוע, עם מסיבת אייטיז בניצוחו של עידן גבריאל, רזידנט מסיבת כיתה ד' והצלע המרכזית של ליין מסיבות האייטיז אלקטריק דרימז.
אברקסס, לילינבלום 40, רביעי (8.3) 21:00

הרצאה

אישה כשרה עושה

הרצאתה של אסתי שושן מיוזמת "לא נבחרות, לא בוחרות" במסגרת אירועי מגדר על הבר, שבה תיתן מבט פנימי אל תוך חייהן של נשים בקהילות חרדיות סגורות.
דיזי פרישדון, דיזנגוף 121, שלישי (7.3) 19:00

אמנות

A3

החבר'ה של הספוטניק חילקו ל־20 אמנים דפי A3 ושחררו אותם לחופשי. התוצאה תוצג על קירות המקום. בערב ההשקה ינגנו מוזיקת היפ הופ מקפיצה ליאור מימן ומיקה אבני.
ספוטניק, אלנבי 122, חמישי (2.3) 19:00

אמנות

Undigitize

האירוע המרכזי של יום לא דיגיטלי – תערוכה קבוצתית שעוסקת במערכת היחסים הבעייתית בין האדם לסמרטפון שלו בעידן הדיגיטלי. במקום יאסר השימוש במכשירים סלולריים.
בוקסה, שד' רוטשילד 31, שישי (3.3) 20:00

עבודה של מעיין סופיה ויסטוב שתוצג ב-Undigitize
עבודה של מעיין סופיה ויסטוב שתוצג ב-Undigitize

הרצאה

אמת, שקר ומניפולציה בהיסטוריה

איך זה שקבוצות שונות מסתכלות על התרחשויות היסטוריות בצורה שונה, מהו מקומה של האמת בלימודי ההיסטוריה, והאם יש בכלל אמת היסטורית?
ננוצ'קה, לילינבלום 30, שבת (4.3) 20:00

ילדים

הפרעות קצב וריקוד

הצגת ילדים מוזיקלית: לאחר שסנדרה מחפשת מפלט מהשעמום בחדרו של אחיה, נאור, השניים יוצאים למסע הרפתקאות שבו יגלו את כלי הנגינה הקסום ביותר.
מתחם התחנה, יחזקאל קויפמן 2, שבת (4.3) 11:00

הרצאה

כשאת אומרת מודרניזם, למה את מתכוונת?

האוצר וחוקר התרבות גלעד מלצר בהרצאה על תנועת המודרניזם. מהם השורשים שלה, על איזה רקע היא צמחה ומה הופך יצירה, מבנה או תופעה למודרניסטית?
מרכז העיר הלבנה, אידלסון 29, שלישי (7.3) 20:00

מסיבה

השקת סטודיו מסור

סטודיו מסור החדש בפלורנטין בהנהגתו ובניהולו של הדוגמן והנגר מתן אקרמן יפתח את שעריו למסיבת השקה הכוללת תקלוט של Tai&I, אלכוהול מוזל ופינות יצירה.
סטודיו מסור, הקישון 45, שישי (3.2) 12:00