דברים שווים לעשות השבוע בחינם (23-29.3)

מאיה דוניץ מנגנת ג'אז אתיופי, יובל הרינג משיק לייבל חדש, מסיבה בכולי עלמא והופעות של שפיטה, בום פם ו-OSOG. לקרוע את העיר בלי לקרוע את הכיס

שפיטה
שפיטה

מוזיקה

OSOG

ההרכב שמפגיש בין רוק, מטאל ופולק חוזר לארץ מסיבוב הופעות בארצות הברית, היישר להופעה בקונטיינר שבה ינגנו שירים חדשים לצד שירים ישנים בניחוחות בלוז אמריקאי.
קונטיינר, מחסן 2 נמל יפו, שבת (25.3) 21:00

OSOG (אביטל תמיר: במרכז, עומד). צילום: אופיר אייב
OSOG (אביטל תמיר: במרכז, עומד). צילום: אופיר אייב

אמנות

גיים אובר

דקדנטיות וחורבן עומדים במרכז תערוכת היחיד של צח שיף. בתערוכה יוצגו ציורים המבוססים על דימויים שנלקחו מהאינטרנט, מהטלוויזיה, מהקולנוע, מצילומי עיתונות ומספרי קומיקס.
גלריה P8, הפטיש 1, פתיחה חמישי (23.3) 20:00

[tmwdfpad]

עבודה של צח שיף
עבודה של צח שיף

מוזיקה

ג'אז זה מגניב

התדר משיק סדרת הופעות חדשה שתעסוק במוזיקת ג'אז מחוספסת מכל העולם, והפעם תזטה אנסמבל ומאיה דוניץ בערב שיוקדש כולו באתיוג'אז – זרם של הג'אז שמקורו באתיופיה.
תדר, דרך יפו 9, שני (27.3) 20:00

מאיה דוניץ (צילום: יולי גורודינסקי)
מאיה דוניץ (צילום: יולי גורודינסקי)

מסיבה

ערב התרמה למועדונית

בום פם, הקטיק ואמיר פאר על העמדה, ווקר שימזג כיד המלך ותערוכת בובות מאוירות ביד אמן שההכנסות ממכירתן ייתרמו למועדונית הצימר הדואגת לילדי הפליטים.
בוקסה, רוטשילד 31, שבת (25.3) 20:00

בום פם. צילום: יח"צ
בום פם. צילום: יח"צ

הרצאה

ממה מורכבים הרגשות

בשנים האחרונות תחום חקר המוח מתעסק לראשונה ברגשות, והרצאתה של ד"ר נאווה לוויט בן נון תעסוק בהתפחויות במיפוי רגשי של המוח ובשאלה אם יש לנו יכולת לכוון את הסגנונות הרגשיים שלנו.
ננוצ'קה, לילינבלום 30, שבת (25.3) 20:00

הרצאה

תורת המשחקים והתקשורת

הרצאתו של אורי רוזן עוסקת בקשר בין תורת המשחקים ועולם התקשורת, מה משפיע על בחירת הנושאים שבהם יעסקו במהדורות החדשות ואיך ניתן לחזות אותם מראש.
בית אריאלה, הרכבת 2, שלישי (28.3) 20:30

מוזיקה

שפיטה

איכשהו שפיטה ממשיכה להצליח לחמוק מתחת לראדר של תרבות הפוליטיקלי קורקט, ותביא למופע בכולי עלמא את הקאברים שלה והמבטא האוריינטליסטי ואולי קצת חומוס צבר.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שלישי (28.3) 21:00

שפיטה וחבר (צילום: כפיר סיון)
שפיטה וחבר (צילום: כפיר סיון)

אמנות

פנינים

האמן פיליפ רנצר טובל את האצבע בבריכת האוצרות ופותח תערוכה קבוצתית בהשתתפות כמה מהאמנים המעניינים בסביבה בהם אנג'לה קליין, ברק רביץ, אסד עזי ושי עיד אלוני.
מקום לאמנות, שביל המרץ 6 תל אביב, פתיחה חמישי (23.3) 20:00

מסיבה

Selekta

רגע לפני תחילת עונת הפריחה והאלרגיות, הכולי עלמא חוזר להרים מסיבות סלקטה, והפעם עם המפיק הותיק ירקוני שחוזר מסיבוב מעבר לים, Bless n' Mercy Soundו־Kore Dada.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, רביעי (29.3) 22:00

מוזיקה

נוער אבוד

יובל הרינג (ועדת חריגים) משיק לייבל חדש בשם נוער אבוד, עם קסטת (כן, באמת קסטה) אוסף ראשונה. עכשיו רק צריך שמישהו ישיק טייפ.
אאוטסייד סוסייטי, ברזילי 2, שישי (24.3) 13:00

יובל הרינג. צילום: גוני ריסקין
יובל הרינג. צילום: גוני ריסקין