ג'ון אוליבר יבקר בישראל

הקומיקאי הבריטי-אמריקאי, מנחה "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" יגיע לישראל בחודש ינואר. נכון לרגע זה לא ידוע אם הוא מתכוון לצלם כאן חומרים לתוכנית

ג'ון אוליבר. צילום: יח"צ
ג'ון אוליבר. צילום: יח"צ

הקומיקאי הבריטי-אמריקאי, ג'ון אוליבר, מנחה תוכנית האקטואליה הסאטירית "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" (Last Week with John Oliver) יגיע לביקור בישראל בעוד שבועיים, ב-15.1, ושישתתף באירוע שמארגנת חברת HOT – המשדרת את תוכניתו בישראל. נכון לעכשיו לא נמסרו פרטים נוספים על תוכניותיו של אוליבר בארץ, כגון האם הוא מתכוון לצלם כאן מערכון עבור התוכנית שלו ומה יהיה אופי האירוע.

אוליבר, קומיקאי בריטי שעבר לארצות הברית ב-2005 על מנת להשתתף ב"דיילי שואו" של המנטור שלו בקומדיה ובאקטואליה, ג'ון סטיוארט, טיפח במקביל קריירת סטנדאפ (ואף הנחה תוכנית סטנדאפ בקומדי סנטרל, "John Oliver's New York Standup Show"). במהרה התבלט כאחד הכתבים המבריקים ב"דיילי שואו" ואף שימש בקיץ 2013 מנחה מחליף לסטיוארט כאשר זה לקח חופשה מהתוכנית על מנת לביים את הסרט "רוזווטר". כשלושה חודשים לאחר שסיים שמונה שבועות בראש ה"דיילי שואו", HBO הודיעו כי הוא ינחה אצלם תוכנית מתחרה, שעלתה לאוויר ב-2014 והפכה מאז למקור בלתי נדלה של קטעים ויראליים בהם ג'ון אוליבר מתנגח בדמויות ונושאים שונים מכל קצוות הסקאלה הפוליטית – כשהיריב האהוב עליו בשנה האחרונה היה, כמובן, דונלד טראמפ.

יחד עם זאת, אוליבר לא הצליח לכבוש את לבבות כל המגזרים בחברה: